کد خبر 1235896
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

آخرین باری که گوشی تلفن همراه خود را عوض کرده اید، چه زمانی بوده است؟ آیا به تازگی به فروشگاه های گوشی موبایل سر زده اید؟ حتی اگر از قیمت دقیق گوشی اطلاع نداشته باشید، از افزایش قیمت ها که خبر دارید! مسلم است در این شرایط امکان خرید نقدی گوشی برای اکثر مشتریان وجود ندارد و فکر خوب در وضعیت فعلی بازار، خرید اقساطی گوشی است. نظر شما در مورد خرید گوشی قسطی چیست؟ آیا می دانید امکان خرید اقساطی گوشی با کارت اعتباری قسطا کارت وجود دارد؟ آیا با قسطا کارت آشنا هستید؟ همراه ما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با چگونگی خرید گوشی قسطی از طریق کارت اعتباری آشنا شوید.

خرید اقساطی گوشی با کارت اعتباری

فواید خرید اقساطی چیست؟ 

خرید قسطی مزایای زیادی دارد که در این قسمت به صورت مختصر برای شما شرح می دهیم.

· خرید هر کالا با هر قیمتی برای بیشتر افراد امکان پذیر خواهد شد.

· استرس مالی کاهش پیدا خواهد کرد.

· فرآیند دریافت تسهیلات را می توان به صورت آنلاین مدیریت کرد.

· در زمان کوتاهی میزان تسهیلات مورد نظر دریافت می شود.

· به افزایش فروش فروشندگان کمک خواهد شد و چرخه اقتصادی فعال تر می شود.

· افراد به مدیریت مالی دست پیدا خواهند کرد.

· و ...

به کمک کارت های اعتباری که شرکت های معتبر ارائه دهنده تسهیلات عرضه می کنند؛ می توانید هر کالا یا خدمتی را به صورت قسطی تهیه کنید. اگر با این کارت ها آشنایی ندارید مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

نکات مهم برای استفاده از کارت اعتباری که خوب است بدانید!

همانطور که استفاده از کارت های اعتباری نسبت به گذشته رونق زیادی پیدا کرده است، بر تعداد متقاضیان دریافت این نوع کارت ها نیز روز به روز افزوده می شود. مشتریان بیشتر ترجیح می دهند به جای متحمل شدن زحمت زیاد برای حمل پول نقد با خود، تنها یک کارت اعتباری همراه داشته باشند و امن تر و راحت تر با خیالی آسوده خرید کنند. همچنین کارت های اعتباری که با توجه به اعتبار شما شارژ می شوند؛ موجب افزایش قدرت خرید شما خواهند شد.

خرید اقساطی گوشی با کارت اعتباری

اما استفاده از کارت اعتباری مستلزم دانستن نکاتی است که مهم ترین آن ها عبارتست از اینکه، اولا لازم است مدیریت درآمد و بودجه خود را به خوبی بلد باشید، ثانیا از شرکت هایی کارت اعتباری دریافت کنید که نرخ سود بازپرداخت آن ها حداقل باشد. در این صورت استفاده از کارت های اعتباری می تواند به نفع شما باشد.

اگر به طور موقت، پول کافی جهت خرید کالای مورد نظر خود را ندارید؛ اما دوست دارید یک وسیله یا گوشی جدید را که نیاز دارید بخرید؛ بهتر است خرید اقساطی را در نظر بگیرید. این شکل خرید دارای مزایای زیادی هم برای خریدار و هم برای فروشنده است. برای مدت زمان مشخص اقساط بسیار کمی پرداخت خواهید کرد و همچنین کالایی را که نیاز داشته اید متعلق به خود خواهید کرد. با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که شرکتی مناسب پیدا کرده و هزینه ها و شرایط متناسب با نیاز شما را ارائه می دهد.

خرید اقساطی گوشی با کارت اعتباری

اگر هم اکنون برند و مدل گوشی تلفن همراه خود را انتخاب کرده اید، اما به دلیل قیمت بالای آن هنوز برای خرید اقدام ننموده اید، زمان را از دست ندهید و هر چه زودتر برای دریافت کارت اعتباری درخواست دهید. شما با استفاده از کارت اعتباری می توانید خرید خود را نقدا انجام دهید و هزینه آن را بعدا بپردازید.

یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از کارت های اعتباری ، خرید گوشی قسطی می باشد. آیا می دانید چطور می توانید کارت اعتباری داشته باشید؟

قسطا کارت چیست؟ 

قسطا، یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات امتیازدهی به متقاضیان دریافت تسهیلات و فراهم آورنده ی شرایط عالی برای خرید اقساطی می باشد. شما می توانید از طریق دریافت قسطا کارت از قسطا، هر آنچه نیاز دارید را نقدا خرید کنید و هزینه آن را به صورت قسطی به قسطا بپردازید؛ همچنین خرید اقساطی گوشی از این طریق به راحتی امکان پذیر است.

خرید اقساطی گوشی با کارت اعتباری

مراحل دریافت قسطا کارت برای خرید گوشی قسطی

شما می توانید با مراجعه وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir  برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید.

قسطا یکی از معدود شرکت هایی است که شرایط دریافت امتیاز و تسهیلات را بدون نیاز به ضامن برای شما عزیزان فراهم کرده است.

به علاوه، نرخ سود بازپرداختی که قسطا برای کاربران در نظر گرفته است، حداقل نرخ سود می باشد و این ویژگی، قسطا را متفاوت کرده است.

پس از اینکه سفارش دریافت قسطا کارت را در وب سایت قسطا ثبت کردید، لازم است مدارک خواسته شده را ارسال کنید تا فرایند اعتبارسنجی شما آغاز شود. در صورت تائید اعتبار شما، کارت اعتباری برایتان صادر می شود.

پس از واریز مبلغ پیش پرداخت به حساب قسطا، کارت اعتباری تان شارژ می شود و شما می توانید خرید اقساطی گوشی را با استفاده از کارت اعتباری تان از هر فروشگاه مجهز به دستگاه پوز pos خریداری نمائید.

همچنین اگر قصد خرید آنلاین گوشی قسطی را دارید، می توانید از هر فروشگاه آنلاین معتبر از طریق قسطا کارت خرید کنید و هزینه آن را در قالب اقساط مشخص شده، به قسطا بپردازید.

نتیجه گیری 

در شرایطی که ما شاهد رشد سریع قیمت ها هستیم، امکان خرید یک گوشی تلفن همراه جدید برای خیلی ها، از طریق خرید اقساطی گوشی به مدد کارت اعتباری میسر خواهد شد.

از طریق قسطا کارت ، کارت اعتباری ارائه شده از سوی مجموعه ی قسطا، با حداقل نرخ سود بازپرداخت و بدون نیاز به ضامن شما می توانید نقدا و به آسانی خرید قسطی گوشی تلفن همراه خود را انجام دهید و هزینه آن را اقساطی به قسطا بپردازید.

سخن پایانی

مفهوم خرید اقساطی اقلام برای اکثر مردم آشناست. به جای پرداخت کامل هزینه کالای مورد نیاز هنگام خرید، در طی یک دوره زمانی، معمولاً طی چند ماه یا حتی یک سال، مبلغ را پرداخت می کنید. بیشتر مردم با توجه به مزایای بالای خرید اقساطی معمولاً لوازم منزل، کالای دیجیتال و ... را از این طریق خریداری می کنند. آیا شما نیز تجربه استفاده از قسطا کارت جهت خرید قسطی انواع کالا یا خدمات را داشته اید؟ خوشحال می شویم با ما در میان بگذارید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس