کد خبر 1235654
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳۱ خرداد ماه)

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی دوباره به صدر جدول بازگشته است.

به گزارش مشرق به نقل از جی اس ام آرنا، در اتفاقی عجیب گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ پرو که چندین هفته صدرنشین بود، اما هفته قبل یک پله افت رتبه را تجربه کرده بود، این هفته دوباره به صدر جدول پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته برگشت تا نشان دهد گوشی محبوب و با کیفیتی است.

گوشی OnePlus Nord CE ۵G هم که هفته قبل با یک جهش خوب به رده اول رسیده بود، این هفته این جایگاه را به گوشی Redmi Note ۱۰ Pro پس داد و در رتبه دوم قرار گرفت.

گوشی ردمی نوت ۱۰ معمولی هم مثل هفته قبل در رده سوم جا خوش کرده است. البته دیگر گوشی شرکت شیائومی یعنی پوکو ایکس ۳ پرو هم همین وضعیت را دارد و بدون تغییر نسبت به هفته قبل رده چهارم را حفظ کرده است.

گوشی های جدید پرطرفدار

طبق روال معمول چند هفته اخیر فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته، شرکت سامسونگ فقط در نیمه پایینی جدول نماینده دارد. رده پنجم را این هفته گوشی هوشمند Galaxy S ۲۱ Ultra ۵ G تصاحب کرده و یک پله صعود را ثبت کرده است.

گوشی Samsung Galaxy A ۵۲ هم با یه پله صعود به جایگاه ششم رسیده و Galaxy S ۲۱ را دنبال می‌کند. در ادامه یک گوشی هوشمند دیگر از شیائومی را می‌بینیم که نسبت به هفته قبل یک پله رشد را تجربه کرده است. گوشی Xiaomi Poco F ۳ اکنون در جایگاه هفتم به سر می‌برد.

در رده هشتم تا دهم اما، گوشی‌های تازه واردی را می‌بینیم. گوشی Honor ۵۰ Pro در رده هشتم دیده می‌شود و به دنبال خود گوشی‌های Xiaomi Mi ۱۱ Lite (در رده نهم) و Realme GT ۵ G (در رده دهم) را می‌بیند. به نظر می‌رسد حداقل ۲ مورد از این ۳ گوشی تازه وارد به این فهرست، در هفته آینده، پیشرفت خواهند داشت، البته باید دید تا هفته بعد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳۱ خرداد ماه) 3

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳۱ خرداد ماه) 2

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد مهدی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    من خودم ردمی نوت ۱۰معمولی دارم عالیه عالییییییییییی ممنون از شرکت شیائومی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس