حسینی: هر کسی نتیجه نمی‌گیرد علیه پرسپولیس حرف می‌زند/با انتشار قراردادم مشکلی ندارم/منتقدان از چه چیزی ناراحتند؟

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم کسانی که علیه پرسپولیس صحبت می کنند، دو سه دقیقه در خلوت خود به حرفهایی که می زنند فکر کنند.

به گزارش مشرق، سید جلال حسینی در مورد شرایط پرسپولیس بعد از قهرمانی در سوپرجام و هجمه هایی که رقبای این تیم در پی موفقیت های سرخپوشان وارد می کنند صحبت های زیر را مطرح کرد:

* از زمان برگزاری سوپرجام شروع کنیم. به نظر این زمان در نظر گرفته شده چندان مناسب برگزاری این بازی نبود؟

بله زمان برگزاری سوپرجام یک دفعه ای اعلام شد و ما هم که تیممان بیشترین سهم در تیم ملی را داشت و ما مجبور بودیم 20 روز بدون ملی پوشان تمرین کنیم. دو مصدوم هم در تیم ملی داشتیم و در تهران هم علی شجاعی و شهریار مغانلو مصدوم شدند و نتوانستند در تمرینات باشند. بعد از بازگشت ملی پوشان هم دو روز فقط توانستیم کنار هم کار تاکتیکی انجام دهیم. بازی های دوستانه هم که انجام دادیم بیشتر بازیکنانی بودند که بازی نمی کردند. در هر صورت با این شرایط ما دیروز به میدان رفتیم.

* بازی دیروز به نظرت خوب بود؟

در هر صورت برای ما سخت بود. این بازی یکی از فینالهایی بود که در پیش داشتیم. از حالا به بعد هم تا پایان بازی ها همه دیدارهایی که داریم فینال است. دیروز اولین فینال را بردیم و دنبال موفقیت در سایر بازی ها هستیم.

* این روزها تب و تاب دربی حذفی هم هست. با برخورد استقلال و پرسپولیس بهم در این مرحله حذفی هیجان دوباره به فوتبال ما برگشته است.

به نظرم برای تیم ما به خصوص صحبت کردن در مورد دربی حذفی کاملا اشتباه است. ما الان در لیگ درگیر هستیم و نزدیک ترین رقیبمان هم سپاهان است. به خاطر همین هم می گویم از حالا تا پایان لیگ همه بازی ها برایمان مثل فینال می ماند. کوچکترین لغزشی داشته باشیم کارمان سخت می شود. تمام بازیکنان باید تمرکزشان در این چند بازی باقی مانده به بازی ها باشد و هیچ چیز دیگری نباید فکر کنند.

* در پرسپولیس بازیکنی هم هست که این روزها تمرکزش روی این مسئله نباشد؟

نه خدا را شکر در پرسپولیس چنین بازیکنانی نداریم. دیروز هم مشاهده کردید که همه بچه ها با جان و دل بازی کردند و همه تلاش خود را انجام دادند.

* پرسپولیس باز هم یک جام گرفت اما همچنان برخی از افراد و رقبای این تیم این موفقیت را به وزیر ورزش و دولت ربط دادند. مثل مصاحبه ای که روز گذشته رسول خطیبی سرمربی تراکتور انجام داد.

چند وقتی هست که در مورد پرسپولیس این صحبت ها مطرح می شود. من پیش از این هم گفته ام وقتی ما حرفی می زنیم فورا با ما برخورد می شود باید با این حرف هایی که علیه پرسپولیس هم زده می شود برخورد شود. خوب است همه فوتبال پرسپولیس را می بینند. آیا بازیکنان ما بدون تلاش به موفقیت می رسند؟ در هر بازی بازیکنان تمام انرژی خود را می گذارند.

* این حرف ها روی کار تیم هم تاثیر دارد؟

به هیچ وجه. اتفاقا انگیزه ما را برای بهتر شدن بیشتر هم می کند. این حرف ها نمی تواند جلوی کار ما را بگیرد. تمرکزمان را بیشتر می کنیم که موفقیت ها بیشتر شود. امیدوارم کسانی که این صحبت ها را مطرح می کنند دو سه دقیقه در خلوت خود به حرفهایی که می زنند فکر کنند. اگر در وجدانشان به روند پرسپولیس فکر کنند شاید راه دوری نرود.

* شاید این موضوع به سبک مدیریتی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش هم برگردد.

من فقط این را می گویم که نمی دانم کسانی که انتقاد می کنند از چه چیزی حرف می زنند. ما بازیکن شده ایم که کار کنیم و تمرکزمان روی کار خودمان باشد. هنوز هم متوجه نشده ایم دقیقا این منتقدان چه می گویند. هر کسی بد بازی می کند و یا نتیجه نمی گیرد از این صحبت ها مطرح می کند.

سیدجلال حسینی: هر کسی نتیجه نمی‌گیرد علیه پرسپولیس حرف می‌زند/با انتشار قراردادم مشکلی ندارم

* جالب است این صحبت ها درحالی مطرح می شود که پرسپولیس انبوهی از مشکلات مالی هم دارد.

متاسفانه همین طور است. در سه سال گذشته تیم پرسپولیس 6 میلیون دلار درآمدزایی کرده است که یک ریال آن به بازیکنان تیم هم نرسیده است و مشکلات مالی هم تمام نشده است. این کسانی که موفقیت های ما را به دیگران نسبت می دهند یادشان رفت همین اوایل فصل پرسپولیس مدافع وسط نداشت و یا مهاجم هم نداشتیم اما بچه ها با جان و دل کار کردند. پنجره تیممان بسته بود و خیلی از بازیکنان از جمع ما جدا شدند و کلی تیم دچار تغییرات شد.

* تعجب هم همین است که این پرسپولیس با این شرایط مالی که دارد چطور سرحال مانده است.

به سختی رو پا هستیم. حتی از پول هایی که باشگاه رسید به خارجی ها هم پول نرسید که این همه مشکل ساز نشوند. من تاکید می کنم که قراردادهای ما با سایرین مقایسه شود.

* اتفاقا هر بار که این بحث را مطرح می کنی برخی انتقاد می کنند که شما فرار رو به جلو می کنید؟

اصلا نیازی به این کار نیست. قراردادی که بسته ام مشخص است و به سازمان لیگ این اجازه را می دهم که آن را منتشر کنند تا مشخص شود چرا اصرار می کنم قراردادها مقایسه شود.

* با توجه به وضعیت مالی باشگاه، بازیکنان گلایه دارند یا شرایط را درک می کنند؟

ما شرایط را درک می کنیم. البته بازیکنان واقعا با جان و دل با آقایان سمیعی و صدری همکاری کرده اند و انها هم همکاری داشته اند اما یک واقعیتی که نمی شود نادیده گرفت مشکلاتی است که مدیران گذشته برای این باشگاه ایجاد کرده اند. الان این بحث پول کالدرون موضوع کمی نیست. دستیار او هم هست و البته بدهی های زیاد دیگری که وجود دارد. ما همیشه در حساس ترین شرایط این مشکلات مالی را در پرسپولیس داشته ایم و اکنون هم در برهه حساس باز هم همین پرونده ها گریبان تیم را گرفته است. با همه این شرایط بچه ها مخلصانه کار می کنند.

* این مشکلات وجود دارد اما هواداران پرسپولیس انتظار گلات(پنجمین قهرمانی پیاپی) می کند؟

کار خیلی سختی داریم. سپاهان، استقلال و گل گهر، فولاد ... رقبای سرسختی هستند. ما باید تا پایان فصل تمرکز کامل داشته باشیم. ما از حالا فقط به فکر بازی مس رفسنجان هستیم و به هیچ رقیب دیگری فکر نمی کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سورنا IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    9 1
    آقای خطیبی باید هر چه سریعتر به کمپ ترک توهم معرفی بشه و درمان بشه
    • محمد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      5 2
      واقعا که خطیبی توهم زده.هیچی از مربی گری سرش نمیشه.کل بازیکنانشو رو گذاشته تو دفاع ،انتظار داره هم پرسپولیس رو ببره.تو باشگاههای آسیا هم شانسی اومد بالا.با حاترام به تیم تراکتور ولی خطیبی مربی در حد تراکتور نیست
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      2 1
      وسید جلال هم به آزمایش تست دوپینگ هر چند تو ورزش تا خرخره در فساد ایران اگه همرنگ مفسدین نباشی کلاهت پس معرکه است
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      2 1
      فرهاد هم یک تست اورژانسی بده
  • هوار فوتبال IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    3 0
    با سلام.این شگردها دیگه قدیمی شده که هر زمان اقای خطبی مقابل پرسپولیس میبازند برای اینکه هوادران تراکتور را آرام کند و خودش را در باخت بیگناه معرفی کند برد تیم مقابل را لوث کرده و برد تیم پرسپولیس را به عوامل خارج زمین ربط داده.یک بچه که فوتبال دیده باشه متوجه میشه که تراکتور یک موقعیت گل هم نداشته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس