کد خبر 1235377
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
واکنش چمران به اعلام غیررسمی پیروزی لیست شورای ائتلاف در انتخابات شورای شهر تهران

رئیس شورای ائتلاف تهران به اعلام غیررسمی پیروزی لیست شورای ائتلاف در انتخابات شورای شهر تهران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران امروز در برنامه تلویزیون صبح بخیر ایران در پاسخ به این پرسش که "به‌صورت غیررسمی اعلام شده است که لیست شورای ائتلاف ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش راه پیدا کرده‌ است، آیا این مسئله را تأیید می‌کنید یا خیر و برنامه‌هایتان برای مدیریت شهری در آینده چیست؟،" گفت: برنامه‌ریزی از مدت‌ها قبل انجام شده است و نخستین کار، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که از دوره قبل باقی مانده است؛ از جمله مترو و برخی از بزرگراه‌ها و سایر پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی که ناتمام مانده و در این دوره به اتمام نرسیده است.

ببینید:

عکس/ حضور مهدی چمران در پای صندوق رای

وی تصریح کرد: برنامه‌ای را با کمک دوستان آماده کرده‌ایم که این دوستان قبلاً در شورا بودند و تجربه کافی دارند همچنین  ۱۱ نفر سابقه مدیریت شهری و ۱۷ یا ۱۸ سال در شهرداری خدمت کرده‌اند علاوه بر اینکه ۳ نفر از لیست شورای ائتلاف عضو ادوار گذشته شورا بوده‌اند (بنده، کاشانی و سروری) و تجربه شورایی در این زمینه داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    منم شهردار قبول
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    احسنت ب آقای چمران
  • عاقبت ولع ریاست IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    1 0
    جالب بود به لاریجانی گفتن برای مجلس کاندید نشو برو رئیس جمهور شو به محسن هاشمی گفتن برای شورا کاندید نشو برو رئیس جمهور شو ‌‌‌‌، ۲تا ... کلن رد صلاحیت شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس