کد خبر 1235182
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
فیلم سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط ارتش یمن

صبح یکشنبه ارتش یمن از سرنگونی یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکایی از نوع (Scan Eagle) خبر داد.

به گزارش مشرق، دقایقی پیش تصاویر این عملیات که با استفاده از یک فروند موشک زمین به هوا در استان مارب به انجام رسیده منتشر شد.

در خبری دیگر اتاق عملیات افسران ارتباط ارتش یمن از ۱۰۵ مورد نقض توسط ائتلاف متجاوز سعودی در این منطقه گزارش داد و به برخی از این موارد اشاره کرد.

شبکه تلویزیونی المسیره که این خبر را منتشر کرده به نقل از  یک منبع در اتاق عملیات افسران ارتباط و هماهنگی خبر داد، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ مورد نقش از سوی نیروهای متجاوز به ثبت رسیده است که از آن میان ایجاد مواضع جدید در مناطق جبلیه ، فازه و کیلو۱۶ و نیز انجام حمله با استفاده از پهپادهای موشکی را می‌توان ذکر کرد.

پیش از این نیز رسانه‌های یمنی از شهادت یک غیر نظامی یمنی و زخمی شدن ۳ نفر دیگر بر اثر حمله توپخانه ای ارتش متجاوز سعودی به منطقه صعده خبرداده بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    2 0
    یمنی ها پدر پهپادهای آمریکایی رو درآوردن ، از MQ-9 بگیر تا MQ-1 Preditor و حالا هم اسکن ایگل معروف ، جالبه اینا اپراتورشون هم ارتش آمریکاست نه عربستانی ها که بگیم بخاطر تجربه نداشتن عربستانی ها سرنگون شدن...این خودش خیلی حرف برای گفتن داره! البته اگر بشه پدافند برد بلند هم بهشون برسونیم خیلی خوب میشه ، اینطوری خطر جنگنده ها هم از بین میبرن ، سامانه سوم-خرداد بهترین کاندید برای نیروهای مقاومته هم چابکه هم کوچیک و جمع وجور و هم برد-بلند(متوسط)...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس