کد خبر 1235147
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

به گزارش مشرق محمد امین فرج اللهی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از ضرب و شتم ایرانیان رای‌دهنده ساکن کشورهای خارجی توسط منافقین، امسال چند فیلم در فضای مجازی منتشر شد. یک جمعیت کوچک و جلوی سفارت و کنسولگری‌های ایران که صندوق رای دارد جمع شده‌اند و مثل سگ وحشی می‌ریزند سر ایرانیانی که می‌روند رای بدهند و فحاشی می‌کنند و کتکشان می‌زنند و فیلم و عکسش را هم رسما در رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

منافقین در کل جمع همه تناقض‌های ابلهانه هستند. سالها است از نبود آزادی در جمهوری اسلامی سخن می‌گویند در حالی که یکی از فرقه‌ای‌ترین و بسته‌ترین تشکیلات قرون وسطایی در قرن بیست و یکم متعلق به خودشان است که حتی تا خواب و تفکرات شخصی اعضایش را هم بازجویی می‌کند. مدعی بودند برای رهایی مردم ایران مبارزه می‌کنند، اما در کنار صدامی قرار گرفتند که داشت مردم را بمباران می‌کرد. با سابقه ضد امپریالیستی خود، سالها است عروسک کوکی و مترسک آمریکا و اسرایٔیل شده است.

فکر نکنیم فقط امسال بود که رای‌دهنده‌ها مورد حمله منافقین قرار گرفتند. سال شصت پس از ترور رجایی و باهنر در تیرماه توسط منافقین، انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی قرار است دهم مهرماه برگزار شود. چهار مهر عملیات آزادسازی حصر آبادان شروع می‌شود. پنج مهرماه منافقین که سه ماه و اندی از شروع جنگ مسلحانه‌شان با جمهوری اسلامی می‌گذشت، راهپیمایی مسلحانه برگزار کردند که به کشت و کشتار انجامید و تعدادی از مردم شهید و تعدادی از منافقین کشته و دستگیر شدند.

هفت مهرماه، سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد چهره انقلابی محبوب مشهد توسط منافقین با نارنجک انتحاری شهید شد. هشتم، نهم و دهم مهرماه (روز انتخابات) برای تداوم فضای رعب و وحشت، چندین حمله علیه مردم و عوامل انتظامی و انفجار در مراکز مختلف شهرها توسط منافقین رخ داد تا مردم بترسند و پای صندوق نروند.

فیلم ضرب وشتم ایرانیان رای دهنده در خارج از کشور، خیلی خیلی تاثربرانگیز است. رای دادن آنجا رسما جهاد است، چشم در چشم دشمن مسلح مردم که یقین داری اگر دستش برسد زنده‌ات نمی‌گذارد بروی رای بدهی خیلی غیرت و وطن‌دوستی می‌خواهد.

این جماعت گرگ‌صفت، سالها است جز "مردم‌کشی" کاری ندارند، دستشان برسد حاضرند "همه ایرانیان" را به نام مزدور رژیم، دانه دانه بکُشند. همان کاری که در اشغال شهرها در جریان مرصاد کردند.

هنوز خانواده‌های شهدایی که منافقین از این مردم گرفتند دارند نفس می‌کشند و هنوز قاب عکس شهیدشان روی دیوار خانه‌ها است.

هنوز چه شعار شیرینی است "مرگ بر منافق"

همچنان مرگ بر منافق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    15 0
    یه چیزی براتون سوال نشده! چرا وقتی روحانی بود به رای دهنده ها حمله و فحاشی نمی کردن؟ حمله که هیچ شرایطی فراهم اوردن که مجریان رسانه های فارسی زبان ( بی بی سی و غیره) هم بیان رای بدن!!! جالب نیست؟
    • ایرانی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      3 0
      آفرین ... به نکته بسیار دقیق و مهمی اشاره فرمودید. واقعا چرا دوره قبل از این خبرا نبود ؟ چرا حمایت تمام رسانه های فارسی خارجی از شعار رای بی رای در دوره قبل نبود؟؟ احساس خطر از رای مردم
  • محسن IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    17 0
    خاک بر سر سیستم وزارت خارجه که نه تنها ارزش پاسپورت را در بین کشورهای دنیا از بین برد ، بلکه امنیت شهروندان خودش رو هم نتوانست در سراسر دنیا تامین کند
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      4 0
      بعضی از همین کثافتها دو پاسپورتی هستن و هنوز میان ایران . به نظرم باید شناسایی بشن و تقاص هوچیگریشون داده بشه. باید بفهمن اگه گورشون رو گم کردن دیگه حق ندارن علیه ما نقشه بکشن و اگه پاسپورت ایران ی رو هنوز دارن باید بصورت قانونی محاکمه و دادگاهی بشن. من میگم باید گروهی که کتک کاری کردن تک تک شناسایی بشن.
    • DE ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      0 0
      قبل ازپیش داوری لطفا با مطالعه صحبت بفرمائید. مسئول تامین امنیت طبق قوانین کشورهای خارجی و قوانین بین الملل برعهده کشور میزبان هستش. اروپا ایران نیست که وزارت خارجه بتونه دخالتی بکنه. سفارت های ایران و هر کشور دیگه فقط حق دارند از ساختمان خود محافظت در حد محدودی بکنن. هر فحشی و ناسزایی دارید به کشورهای اروپایی که امنیت ایرانیان رو با به صف کردن این گرگ ها ی داعشی راه می اندازند و مخدوش کردند، بدید که واقعا سزاوارشن. شاید با این دو سه تا فیلم ها از صدها صحنه تروریستی این داعشی های حامی سرویس های اسرائیلی - سعودی مردم ایران در مورد مواضع خصمانه دشمنان ایران تیز بین تر شده حواسشون بیشتر به خودشون باشه و اینقدر سنگ تفرقه به سینه نزنن و بنا بر توصیه شهید حاج قاسم عمل کنن.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    4 0
    منافقان سگهای جیره خوار ومزدوران وپادوی غربیها میباشندصدهامرتبه بدترازداعش میباشند ونفوذیهای دولت را نیزازخودشان میدانند وازآنها حمایت پنهانی میکنند
  • DE ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 0
    بجای ساختن اینهمه فیلم ها با ترویج فرهنگ دروغین و بزک شده غربی کارگردان های ایرانی با وجدان و حقیقت جو چندتا فیلم با محتوای واقعی درمورد جنایت پیشگی منافقین و سلطنت طلب بن سلمانی حامی اسرائیل بسازند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس