کد خبر 1235092
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
نتایج قطعی انتخابات شوراهای اسلامی ۷ شهر لرستان

فرماندار تکاب با اشاره به مشارکت ۵۹ درصدی این شهرستان در انتخابات گفت: ۳۴هزار و ۴۹۴ نفر ازواجدان شرایط رای دادن، در انتخابات ۲۸ خرداد۱۴۰۰ شرکت‌کردند.

به گزارش مشرق، امیر ستوده‌فر بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از این تعداد آرا مأخوذه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی ۱۷ هزار و ۸۰۲ رأی، عبدالناصر همتی ۶ هزار و ۸۵۹ رأی، محسن رضایی ۳ هزار و ۲۴۳ رأی و امیر حسین قاضی زاده هاشمی هزار و ۱۳۸ رأی کسب کردند.

وی بیان‌کرد: همچنین ۱۷ هزار و ۸۷۷ برگ رأی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تکاب در استان آذربایجان غربی از شهروندان اخذ شده که انتخاب شوندگان پنج کرسی این شورا را به دست آوردند.

فرماندار تکاب ادامه‌داد: در انتخابات شورای اسلامی شهر تکاب سجاد طاهری بادمحمود با ۲۷۳۰ رأی، رقیه براتی با ۲۶۷۱ رأی، سیروس مروتی با ۲۳۸۱ رأی، صلاح‌الدین امینی تاشه کبود با ۲۳۴۵ رأی و ایرج عباسی پهلوان با ۲۲۹۶ رأی به عنوان اعضای منتخب اصلی و همچنین بهزاد ارجمندی قجور با ۲۰۳۲ رأی، سیدجلال علوی با ۱۹۹۸ رأی و محمدعلی عباسی نصرت آباد با ۱۹۳۳ رأی بع عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

ستوده‌فر اظهارداشت: این دوره از انتخابات در ۹۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار اخذ رأی شامل ۳۲ شعبه در شهر تکاب، یک شعبه در تازه‌کند نصرت آباد، ۳۱ شعبه در روستاهای بخش تخت سلیمان و ۲۷ شعبه در روستاهای بخش‌مرکزی با مشارکت و همکاری بیش از هزار و ۸۰۰ نفر از عوامل هیأت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، کاربران رایانه و نیروهای نظامی وانتظامی در صحت و سلامت کامل برگزارشد.

وی با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم تکاب در پای صندوق‌های رأی اضافه کرد: مردم این شهرستان با احساس مسئولیت بالا و وقت شناسی باردیگر به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شرکت کرد تا برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان این شهرستان در همراهی با آرمان‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی برگزار شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس