آموزش ترم آینده دانشگاه ها حضوری شد/پذیرش علوم پزشکی از بهمن ماه

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: با توافقی که با ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته است با واکسیناسیون دانشگاهیان، ترم آینده حضوری برگزار می شود.

به گزارش مشرق، دکتر علی اکبر حق دوست در نشست مدیران معاونت آموزشی وزارت بهداشت درباره وضعیت آموزش در ترم آینده گفت: با توافقی که با وزارت علوم، معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا انجام شده تا پایان تابستان تمام اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه‌ها واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشگاهیان

وی افزود: همچنین دانشجویانی که تاکنون در اولویت نبودند در وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه‌ها تا پایان پاییز واکسینه می‌شوند. این واکسیناسیون از شهریورماه شروع می‌شود و با تلاش معاونت بهداشتی امیدوار هستیم که تا شروع مهرماه دانشجویان حداقل یک دوز بگیرند.

حق دوست خاطرنشان کرد: معاونت دانشجویی وزارت بهداشت نیز در حال تدابیر و فراهم کردن شرایط هستند که ترم آینده حضوری تر باشد اما در هر صورت امتحانات حتماً حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات واکسیناسیون مرحله ای دانشجویان

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: پیش بینی این است که در مهرماه تا اواسط آبان ماه کلاس‌های درس غیرحضوری و تلفیقی باشد و از آبان ماه کلاس‌ها به صورت حضوری شروع شوند.

وی افزود: اما با توجه به انباشت دروس و اینکه برخی از دانشجویان در ترم پایانی به سر می‌برند ممکن است کلاس‌های درس با شلوغی بیشتری مواجه شوند به همین دلیل عمده پذیرش دانشجویان علوم پزشکی از بهمن ماه خواهد بود تا دانشگاه‌ها شلوغ نشوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    مرده شور تمام این تصمیمات شتاب زدتون رو ببره . اگه احدی مریض شه باید باید باید مسببین این تصمیم رو دادگاهی کنند. خب نادانها مگه کلاس اولی هستند که الف ب پ رو باید ببینند. دروس عمومی واقعا حضوری میخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گرایش علوم انسانی با صوت هم کفایت می کنه. تنها دروس بالینی و ازمایشگاهی متفاوتند. انقدر فله ای مثل حسن روحانی حرف نزنید. بشینید رشته به رشته فکر کنید! تا دانشگاهها رو الکی تا خرخره پر از دانشجو نکنید ! هر وقت ملت رو واکسینه کردید ارد ناشتا بدید !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس