کد خبر 1234685
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
شمارش آرا نمایه

فرماندار ساوه گفت: با اتمام شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، اعضای شورای شهر در سه شهر شهرستان ساوه مشخص شدند.

به گزارش مشرق، علی میرزایی، فرماندار ساوه استان مرکزی اظهار کرد: بر این اساس، سعیده محمودی با ۵۷۵۶ رای، سعید کریمی با ۵۳۴۱ رای، یداله مظهر با ۵۱۹۰ رای، علی بسطام با ۵۱۸۳ رای، احمد حاج امینی با ۴۷۶۴ رای، محسن فیاضی با ۴۵۶۷ رای، سید عباس امینی با ۴۵۴۱ رای، مرتضی سعیدی با ۴۴۲۰ رای و کبری طاهری با ۴۰۱۸ رای به عنوان اعضای اصلی و حسین ناصری با ۳۸۸۱ رای، محمدرضا خاکسار با ۳۷۷۱ رای و ناصر ملکی با ۳۵۲۸ رای به عنوان اعضای علی البدل ششمین شورای اسلامی شهر ساوه انتخاب شدند.

وی افزود: در شهر غرق آباد، ابوالفضل باباشلو با ۷۸۳ رای، مجید جلالی با ۵۰۱ رای، لطف اله روح بخش با ۴۸۸ رای، محمد تیموری با ۳۳۹ رای و سعید خانلو با ۲۸۳ رای به عنوان اعضای اصلی و محسن یادگار با ۲۵۳ رای، معصومه السادات صالحی با ۲۳۲ رای و جواد جانی با ۲۱۳ رای به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

میرزایی افزود: در شهر آوه جعفر منصوری نیا با ۱۱۵۲ رای، حسین هوشنگی با ۷۲۰ رای، صادق شریفی با ۵۷۰ رای، حسین محمدیاری با ۵۵۰ رای و محسن بهاری فرد با ۴۹۸ رای به عنوان اعضای اصلی و اسمعیل سخا با ۳۹۲ رای، معصومه سخا با ۳۵۷ رای و محسن وفائی زاده با ۳۰۲ رای به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

به گفته وی، نتایج شمارش آرای نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نوبران نیز پس از بررسی و تایید هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی به اطلاع می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس