کد خبر 1234649
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶
شبه نظامیان "حفتر" مرزهای لیبی و الجزایر را بستند

شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی با بستن مرزهای این کشور و الجزایر آمد و شد در این مناطق را ممنوع اعلام کردند.

به گزارش مشرق، شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی "خلیفه حفتر" مرزهای مشترک این کشور با الجزایر را منطقه بسته نظامی اعلام کردند.

به گزارش روسیاالیوم،  یک منبع آگاه اعلام کرد که شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی اکنون فقط یک منطقه ایست و بازرسی مرزی در جنوب غرب این کشور و در نزدیکی شهر "غات" را تحت کنترل خود دارند.

نیروی هوایی شبه نظامیان ارتش لیبی پیش در بیانیه‌ای از این اعلام کرده بود که مواضع گروه تروریستی داعش در کوه‌های "الهروج" در جنوب این کشور را هدف حملات شدید خود قرار داده است.

در این بیانیه اعلام شد که این حملات در راستای عملیات نظامی که برای پاکسازی جنوب این کشور از لوث گروه‌های تروریستی آغاز شده، صورت گرفته است.

"احمد المسماری" سخنگوی شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی پنجشنبه گذشته از آغاز عملیات نظامی گسترده علیه تروریست‌های داعشی در جنوب غرب این کشور خبر داد.

شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی از فروردین ماه سال ۹۸ به بهانه سرکوب گروه‌های تروریستی به طرابلس حمله کردند که با مقاومت نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی مواجه شدند. این دولت با دریافت کمک‌های نظامی ترکیه توانست نیروهای حفتر را از حومه پایتخت لیبی دور کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 13
    انگار ترکیه علاوه بر تروریست‌های ترک آسیای مرکزی از داعش هم کمک گرفته
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      3 2
      آسیای مرکزی تروریست هم که داشته باشه طالبان و پشتونها هستند و تاجیکها و هزاره ها
    • علی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      1 1
      تروریست‌های آسیای مرکزی ۱ : حزب ترکستان اویغور ۲: حزب حرکت اسلامی ازبکستان ۳: ترکمنها ۴:حزب اسلامی قرقیزستان و الا ماشاالله ، ترکها فقط از اسلام شمشیر را آموخته اند و همین علت باعث شده تاریخ از آنها به عنوان بربریت نام برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس