کد خبر 1233944
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
پایمردی عشایر در حفظ انقلاب /یک کلام؛ «وظیفه دارم»

نقره خانم مادر عشایری که با تابش تیغ آفتاب صورت سرخ کرده و با توان بازوانش مشک زده و فرزندان برومند به ثمر نشانده است می‌گوید: یک کلام برای ادای دین آمدم رای دادن وظیفه دینی ماست.

به گزارش مشرق، کوه نماد قدرت و ایستادگی است، نماد سربلندی که این خصوصیت را به چادرنشینان عشایر هم بخشیده است، اهالی که می‌دانند امروز تکلیف بر آنها چیست و چگونه باید ندای عقل و عشق را توامان عمل کنند. عشایر فرزندان دشت و کوه همواره همراه و مددکار کشور بودند و امروز به میدان آمدند تا سورنای استقامت را بسرایند.

پیش از آنکه ما برسیم شناسنامه به دست منتظرند، منتظرند تا باید یک برگ رای ساده، پاسخ تمام کج‌خیالی‌های دشمنان این آب و خاک را که گهگاهی از مرزهای ایران آغاز می‌شود و تا آن سوی اقیانوس آرام می‌رسد را بدهند.

برنوی آنها بارها جان ایران و انقلابش را از مشروطیت تاکنون نجات داده و امروز تنها با یک رای تیری بر قلب دشمن شلیک می‌کنند. لباس‌های رنگی زنان در سینه سبز کوه و دشت صدای ایران را فریاد می‌زند و ما را مدهوش می‌کند. اینجا در میان ایل یارمطالقو اکسیژن با غیرت آمیخته و روح آدمی را جلا می‌دهد.

زن و مرد استوار پای صندوق رای‌گیری آمدند و شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند، نقره خانم مادر عشایری که با تابش تیغ آفتاب صورت سرخ کرده و با توان بازوانش مشک زده و فرزندان برومند به ثمر نشانده است می‌گوید: یک کلام برای ادای دین آمدم رای دادن وظیفه دینی و شرعی ماست.

پایمردی عشایر در حفظ انقلاب؛ یک کلام؛ «وظیفه دارم»

فرزندان برومند عشایر هم پاشنه ورکشیدند و خانوادگی با تمام گلایه‌ها آمدند تا رای دهند و سرنوشت و آینده کشور را تغییر دهند.

علی آقا از ایل یارمطاقلو تیره نیازی می‌گوید: ما ایرانی هستیم و برای تعالی ایران آمدیم، برای پاسداشت خون شهدا که با غیرت در خون خود غلتیدند تا پرچم سه‌رنگ ایران عزیز در تمام دنیا به اهتزاز درآید.

پایمردی عشایر در حفظ انقلاب؛ یک کلام؛ «وظیفه دارم»

آمدیم تا ادای دین کنیم و با انتخاب درست مشکلات کشور حل شود رئیس جمهور آینده مشکلات معیشت و شغل جوانان را حل  و امید را در بین افراد زنده کند.

امیرآقا دیگر جوان برومند عشایر ایل یارمطاقلو ادامه می‌دهد: رای دادن وظیفه شرعی هر مسلمان است و عشایر و غیر عشایر ندارد همه باید پای کار باشند، ما سرباز وطن هستیم و با رای دادن دشمن را ناامید می‌کنیم.

پایمردی عشایر در حفظ انقلاب؛ یک کلام؛ «وظیفه دارم»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    آفرین برملت شجاع وبابصیرت ایران که باتمام سختی وشایعه سازی دشمنان اسلام درانتخابات شرکت کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس