حضور "بَپ گَپو" و "مُم گَپو"های هرمزگانی در انتخابات/ منافع ملی پیر و جوان نمی شناسد+ تصاویر

پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های هرمزگانی با حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تنور مشارکت در انتخابات را گرم کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ در روند برگزاری انتخابات روز جاری شاهد حضور نسل های گذشته انقلاب اسلامی بودیم که با توجه به کهن سالگی‌شان اما با نشاط دوران جوانی و با چهره‌ای خندان در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده اند.

پسران و دختران جوان روزهای گذشته و پدربزرگ ها و مادر بزرگ های امروز با همان اشتیاق همیشگی نسبت به وطن در عرصه انتخابات ریاست جمهوری استوار گام نهاده اند و با حضورشان  پای صندوق های رای، پیام ایستادگی را به مردم جهان ارسال می کنند.

حضور "بَپ گَپو" و "مُم گَپو"های هرمزگانی در انتخابات +عکس

حفظ آرمان های انقلاب پیرمرد ها را هم به صحنه آورده است

مرادی شهروند ۶۵ ساله بندرعباسی  در حاشیه حضور در ستاد اخذ رای شهرستان بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: از دهه اول انقلاب تا کنون در عرصه های مختلف انتخابات کشور شرکت کرده ام و افتخار می کنم که یک ایرانی هستم.

شهروند بندرعباسی با بیان اینکه دارای نوه و نویره‌های متعددی می باشم، افزود: برای حفظ آرمان های این انقلاب و افزایش امنیت کشور نیاز است که حتی پیرمردان و پیرزنان این کشور نیز در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.

وی که گرم و سرد روزگار را در شهرستان بندرعباس به خوبی چشیده است، تصریح کرد: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه های مختلف داشته است و برای حفظ این دستاوردها باید مردم در تمام عرصه های ملی مشارکت داشته باشند.

مرادی با اشاره به چین و چروک های ایجاد شده در چهره اش ، خاطرنشان کرد: با اینکه چین های موجود در چهره ام نشان از رسیدن به سن کهن سالی دارد، اما دلم برای این انقلاب هنوز جوان است و قلبم مثل گذشته برای میهنم می تپد.

حضور "بَپ گَپو" و "مُم گَپو"های هرمزگانی در انتخابات +عکس

مشارکت حداکثری پیر و جوان نمی شناسد

سلیمی، بانوی بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: شرکت در عرصه انتخابات پیر و جوان نمی شناسد و مردم بایست برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

پیر زن بندرعباسی افزود: اگر امروز به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی انتخابات را تحریم کنیم و حضور گسترده نداشته باشیم در آینده باید شاهد تحریم های بیشتر در عرصه های مختلف نیز باشیم.

وی تصریح کرد: یک عشق و علاقه خاصی در وجود مردمان این کشور نسبت به میهن خودشان وجود دارد و برای ما انسان هایی که چند نسل از انقلاب را دیده ایم، امنیت ایران اسلامی را با هیچ چیزی در این دنیا عوض نمی کنیم.

حضور "بَپ گَپو" و "مُم گَپو"های هرمزگانی در انتخابات +عکس

فرهنگ استقامت را از نخل های جنوب به ارث برده ایم

ذاکری یکی دیگر از شهروندان کهن سال بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز گفت: فرهنگ استقامت را از نخل های سر به فلک کشیده جنوب کشور به ارث برده ایم.

شهروند بندرعباسی افزود: استان هرمزگان و مردمان خوبش همیشه پای‌بند به آرمان‌های امام راحل بوده اند و حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری نشان از درک و فهم مردم است.

ذاکری با اشاره به اینکه اگر سرمان برود، قولمان نسبت به ارزش های این انقلاب نمی رود، گفت: تا زمانی که در جانمان نفس داریم تلاش خواهیم کرد تا چشم بدخواهان این نظام کور شود.

وی خاطرنشان کرد: با تمام سختی ها و بیماری های دوران پیری پا به این عرصه گذاشته ام تا جوانان این مرز و بوم بدانند برای به دست آوردن امنیت و رفاه اجتماعی حتی پیرمردها نیز پای کار هستند.

حضور "بَپ گَپو" و "مُم گَپو"های هرمزگانی در انتخابات +عکس


رسالت دیروزمان حضور در جبهه و امروز شرکت در انتخابات است

عباسی یکی از شهروندان بندرعباسی که ریش های سفیدش نشان از سن و سال زیاد آن دارد در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: رسالت دیروز ما حضور در جبهه های حق علیه باطل بود و امروز رسالت مهم تری را بر عهده داریم و آن  نیز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری می باشد.

پیرمرد بندرعباسی افزود: جایگاهی که ایران اسلامی در عرصه های نظامی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کسب کرده است، حاصل رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و تفکرات آرمانی امام راحل بوده و برای پاسداشت ارزش های این انقلاب باید همیشه در صحنه باشیم.

عباسی ادامه داد: امروز جوانان این مرز و بوم باید تلاش کنند با توجه به تخصصی که دارند بهترین امکانات را برای مردم کشور ایجاد نمایند و ملت ایران اسلامی بهترین ها را می توانند رقم بزنند.

این شهروند بندرعباسی خاطرنشان کرد: مردم ایران عزیز در سالیان اخیر دچار سختی هایی شده اند اما امروز با حضور گسترده ای که در عرصه انتخابات داشته اند و هنوز هم شاهد صف های طولانی حضور مردم هستیم، در آینده شاهد تغییرات اساسی در کشور خواهند بود و کام خود را از این مشارکت درست شیرین خواهند نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    9 4
    رأی میدم به کوری چشم همه اون جیره خورای مزدور اسراییل و انگلیس و عربستان و امریکا که بعد از ترور شهید سلیمانی رقص و پایکوبی کردن و پیام خوشحالی دادن و از ترامپ وحشی و بقیه تروریستا بابت این جنایت وحشتناک تشکر کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس