حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی

نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر امروز / جمعه/ به نمازگزاران فلسطینی در مسجد مبارک الاقصی حمله و شماری از آنها را زخمی و بازداشت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های فلسطینی، جوانان فلسطینی در فراخوان خود خواهان مشارکت گسترده فلسطینی ها در راهپیمایی امروز بعد از برگزاری نماز جمعه از مسجد مبارک الاقصی به سمت "باب العامود" در بخش قدیمی شهر اشغالی قدس شدند.

هدف این فراخوان محکوم کردن اهانت اخیر شهرک نشینان رژیم صهیونیستی به پیامبر اکرم (ص) در جریان به اصطلاح "راهپیمایی پرچم" آنها در سه شنبه گذشته بود.

شهرک نشینان روز سه شنبه در راهپیمایی خود ضمن رفتارهای نژادپرستانه، هنگام عزیمت از میدان "باب العامود" به سمت میدان "دیوار البراق" به پیامبر اکرم (ص) اهانت کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی شب گذشته نیز تجمع فلسطینی ها در منطقه باب العامود در محکومیت این اقدام شهرک نشینان را سرکوب کرده و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

شهروندان فلسطینی عصر امروز با لبیک به فراخوان جوانان فلسطینی بعد از برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی راهپیمایی گسترده خود را برای محکوم کردن اهانت شهرک نشینان صهیونیست به رسول اکرم (ص) آغاز کردند که با یورش نظامیان صهیونیست به نمازگزاران در داخل مسجد الاقصی روبرو شد.

به گفته سازمان هلال احمر فلسطین، سه فلسطینی از جمله دو خبرنگار در جریان سرکوب این راهپیمایی زخمی شده اند.

منابع محلی فلسطینی گفتند که نظامیان رژیم صهیونیستی از "باب السلسله" به مسجد الاقصی یورش بردند و به سمت نمازگزاران فلسطینی گلوله های فلزی با روکش پلاستیکی شلیک کردند.

همزمان منابع فلسطینی گفتند که شهرک "بیتا" در جنوب شهر نابلس در کرانه باختری نیز شاهد شلیک گسترده گلوله های حاوی گاز نظامیان صهیونیست به تجمع فلسطینی ها بود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • انرژی هسته ای IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    3 0
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    موش های کثیف صهیونیست داریم کم کم به زمان مرگتان نزدیک میشویم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس