صف شلوغ رای اولی‌ها در روز انتخابات

عضو حقوقدان شورای نگهبان با تاکید بر اینکه در زمینه تامین تعرفه انتخابات مشکلی وجود ندارد گفت: اگر تعرفه شعب تمام شود از طریق ناظران و عوامل اجرایی و یا سیستمهای آنلاین برای مصرف تعرفه اقدام میشود.

به گزارش مشرق، سیامک ره پیک، عضو حقوقدان شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: تعداد تعرفه ها و مقداری که چاپ شده و در استان ها توزیع شده بیش از صد درصد است و این بدین معناست که برفرض مثال اگر صد درصد واجدین شرایط هم شرکت کنند ، بیش از آن هم تعرفه وجود دارد، بنابراین در زمینه میزان تعرفه مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

جشن انتخابات‌ در سراسر ایران آغاز شد+ عکس و فیلم

وی تاکید کرد:همچنین اگر تعرفه شعب تمام شود، هم از طریق ناظران و هم عوامل اجرایی و هم سیستم های آنلاینی که وجود دارد، میزان مصرف تعرفه روشن می شود و قبل از بروز مشکل، تعرفه شعب تامین می شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر گزارش های معدود و محدودی درباره تعرفه آمده است اما در کل کشور مشکلی در زمینه تعرفه تاکنون نبوده است مگر برخی از گزارشاتی که آمده و بررسی شده و درست نبوده است.

وی ادامه داد: همچنین صبح در یک الی دو ساعت اول انتخابات، و در راه اندازی دستگاه های احراز هویت یکسری اشکالاتی پیش آمده بود، که در حال حاضر بسیاری از اشکالات رفع شده است یعنی تقریبا رای گیری روی روال است منتها در رای گیری مشکلی ایجاد نمی شود چراکه پیش تر توافقاتی صورت گرفته که اگر به هر دلیلی این سیستم ها دچار مشکل شد چه از جهت قطعی برق و اخلال در سیستم فنی ما به صورت دستی رای گیری را انجام بدهیم و مردم رای گیری خود را خواهند داشت

وی تاکید کرد: بنابراین هرجا که سیستم رای گیری مشکل داشته موظف بودند به صورت دستی عمل کنند و این کار را هم انجام دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس