انتخابات امسال مهمتر و تعیین‌کننده‌تر از دوره‌های گذشته است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در نخستین دقایق آغاز رای گیری با حضور در مسجد امام صادق(ع) کوی انقلاب آراء خود را به صندوق انداخت.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (جمعه) و همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در نخستین دقایق آغاز رای گیری با حضور در مسجد امام صادق(ع) کوی انقلاب آراء خود را به صندوق انداخت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات نسبت به سایر دوره ها با بیان اینکه این که انتخابات همیشه مهم بوده است اظهار کرد: این دوره از انتخابات به دلیل وجود مسایل متعدد در سطح بین الملل بسیار مهمتر و تعیین کننده تر نسبت به گذشته است.

وی با بیان اینکه انتخابات و شرکت در آن یک نوع عبادت است و برای عبادت باید شتاب کرد گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش جزو نفرات اول در خط مقدم هستند و پیام عبادی فرمانده خودشان، مقام معظم رهبری را درک و متوجه شدند و قطعا در صحنه حضور گسترده پیدا خواهند کرد.

این انتخابات بسیار مهم‌تر از گذشته است

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: کارکنان غیور نیروی الهی هوایی ارتش این انقلاب را از خودشان می دانند و همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و در خط مقدم بوده اند و این بار هم با بصیرت بسیار بالا و آگاهی برای یاری انقلاب عجله و شتاب می کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیام این انتخابات به دشمنان این مرزو بوم گفت: پیام مهم این انتخابات حضور مردم در صحنه است و این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها نیست و هر سیاست و راهبردی را در دنیا پیاده و تعیین می کند به پشتوانه ملت بزرگ ایران اسلامی انجام می گیرد و حضور پر شور در این انتخابات این را تثبیت خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس