رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: مردم حضور جدیدی در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور پرشور مردم موجب اقتدار افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور و همچنین مقابله با نقشه‌های دشمن‌ها خواهد شد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مجمع تشخیص مصلحت نظام و پس از انداختن رای خود در صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز خوشبختانه ملت ما یک حضور جدیدی در پای صندوق‌های رای برای رقم زدن به سرنوشت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رأی خود را به صندوق انداخت +عکس

آملی لاریجانی ادامه داد: در جمهوری اسلامی تقریباً همه نهادهای اساسی نظام بر اساس انتخابات شکل می‌گیرد لذا بسیار مهم است که مردم برای تعیین سرنوشت خود در مورد این نهادها و شخصی که می‌خواهد متصدی در این نهادها شود پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم موجب اقتدار افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور و همچنین مقابله با نقشه‌های دشمن‌ها خواهد شد بنابراین همه ما وظیفه داریم عقلا و شرعا حضور پیدا کنیم برای اینکه آنچه را که خیر کشور است و موجب اقتدار کشور می‌شود و امنیت ملی و مقابله با نقشه‌های دشمنان را رقم می‌زند را انجام دهیم.

آملی لاریجانی گفت: البته مردم گلایه‌های مختلف دارند و مشکلاتی در کشور وجود داشته و دارد و گلایه‌های زیادی هم ممکن است وجود داشته باشد که خیلی از آن‌ها ممکن است حق باشد، اما راه حل مشکلات و رفع گلایه‌ها قهر کردن با صندوق‌های نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باید در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم و به اشخاصی که مورد نظر ما و  نزدیک به خواسته‌های ما است را انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند آنچه را که خیر است را برای این ملت و کشور حمایت کند.

آملی لاریجانی ادامه داد: ما مطمئن هستیم مردم عزیز ما که همیشه فهیم بودند برای این مورد هم پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد و با درایت تمام آنچه را که خیر ایشان هست انجام خواهند داد و سعادت کشور را تضمین خواهند کرد.

وی در خاتمه از همه دست انداز دست اندرکاران انتخابات که برای انتخابات روزها و ماه‌ها تلاش کردند و از خبرنگاران و صدا و سیما که برای انعکاس این حادثه مهم کشوری وقت گذاشتند تشکر کرد

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    روح هاشمى رفسنجانى شاد كه الآن قدرشو ميدونيم .
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 0
      نادان پدر فتنه ایشونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس