عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه رأی مردم و اراده آنها و تجلی آن در انتقال قدرت و اراده کشور است، صیانت کامل از آراء آنها حتما باید انجام شود.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز (جمعه) همزمان با دستور آغاز فرآیند رأی گیری انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای شهر و روستا و دو میان‌دوره از مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق داریم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی اعم از نظارت، اجرا، قوه قضائیه، هیئت مرکزی اجرایی و نظارت، مجلس و همه دستگاه‌ها سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای شهر و روستا و میان‌دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

رحمانی فضلی: من با اطمینان می‌گویم که کمبود تعرفه رای نداریم

وی عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم امروز به تکلیف خود در امانت‌داری رأی مردم و صیانت از آن و برگزاری انتخابات قانونی و سالم در شرایط بهداشتی، عمل کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: ضمن تشکر از همه کسانی که در بیش از ۶۶ هزار شعبه انتخابات ریاست‌جمهوری و بیش از ۷۵ هزار شعبه انتخابات شهر و روستا مستقر هستند، کار را به لطف خداوند آغاز کنند و با استقبال از مردم، در اخذ رأی آنها کوشا باشند و بتوانند در امنیت، سلامت و شرایط کامل انتخابات را انجام دهند.

رحمانی فضلی گفت: امیدوار هستیم همه کسانی که امروز در صحنه همراهی ما هستند اعم از نیروهای امنیتی، انتظامی و نیروهای نظارت، در هماهنگی کامل با یکدیگر مانند انتخابات قبل و ماه‌های قبل کمک کنیم تا انتخابات به خوبی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: بازرسین عزیز در هر کجا که هستند فرآیند بازرسی را انجام دهند و به سرعت اگر اشکالی در مسیر بود به ما اطلاع دهند. از ناظرین محترم تقاضامند هستیم با دقت نظارت را انجام دهند.

وزیر کشور در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه رأی مردم و اراده آنها و تجلی آن در انتقال قدرت و اراده کشور است، صیانت کامل از آرا آنها حتماً باید انجام شود و امیدواریم هیئت‌های نظارت این موارد را به خوبی انجام دهند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    مگر قرار بود طور دیگه بکنید؟!
  • عبدالله مومن IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    اجازه بده مردم رای بدهند.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    چرا شروع نمی‌کنند؟ ۷۰ دقیقه گذشت! اینجا تهران حوالی حکیمیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس