کد خبر 1233007
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

به گزارش مشرق علیرضا پناهیان در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار ویدئویی از سخنانش نوشت: انتخابات و امام حسین(ع) در کلام امام خمینی(ره)

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    9 3
    چشم میرویم صبح زود رای میدهیم
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      9 3
      دمت گرم هموطنم خیلی عزیزی
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    7 4
    رأی من در امتداد خون شهیدانیست که برای راه خدا و سربلند ماندن کشور و پرچم ایرانم از جان گذشتند.«امروز، قرارگاه حسین‌بن‌علی(ع) ایران است/ اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند، بیت‌الله‌الحرام و قرآن آسیب خواهد دید/ مردم عزیز ایران فشار دشمنان، شما را دچار تفرقه نکند/ در مسائل سیاسی، ولایت فقیه را بر سایر امور ترجیح دهید»قسمتهایی از وصیتنامه شهید سپهبد سلیمانی
  • DE ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    1 2
    فردا از " حرم نورانی و همیشه مظلوم ایران" جوانمردانه وشیرزنانه دفاع می کنیم. کفشها را به پا کرده و به پا می خیزیم تا دشمنان ایران نتونن چپ به ایران نگاه کنند و برای پاگیری دولت انقلابی رای می دهیم تا روز قیامت مقروض نباشیم و در مقابل امام زمان کم نیاوریم و از نادمان و روسیاهان مثل اهل کوفه نباشیم. درسی عبرت امیز ی به نئولیبرال های بی عرضه و بی کفایت می دهیم و سیلی تلخ به صورت ایران ستیز های پلید می زنیم تا حسابی حال کنن و ثابت می کنیم ، میتوان ، اراده ان را داریم که سرنوشت ایران را با بالاترین قدرت تغییر دهیم. برای انتقام از راندخوارها و ریشه کنی انها می رویم رای میدهیم تا شاهد پس گرفتن اموال مردم ومحاکمه این دزدان بیت المال مردم ایران در دادگاههای عمومی باشیم. با کسی هم تعارف نداریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس