کد خبر 1232881
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰
مرگ دلخراش فوتبالیست نسیم شهری - کراپ‌شده

محمد مغانلو فوتبالیست نسیم شهری بر اثر حادثه تصادف با قطار جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، مصطفی مغانلو برادر مرحوم محمد مغانلو با تشریح جزئیات حادثه فوت برادرش اظهار کرد: در نخستین ساعات بامداد ۲۵ خردادماه جاری برادرم در حین عبور از خط راه آهن در اثر برخورد قطار با خودروی حامل جان خود را از دست داد.

مقانلو با تکذیب شایعات مربوط به نحوه درگذشت برادر خود، افزود: محمد که متولد سال ۱۳۷۵ است، صبح روز گذشته برای عزیمت به محل خدمت سربازی خود و برای استفاده از قطار در حال عبور از ریل راه آهن در اطراف شهر اسلامشهر بود، که متاسفانه بر اثر عدم دید کافی و تاریکی مسیر، قطار با خودرو برخورد و باعث مرگ برادرم می‌شود.

وی گفت: متاسفانه عده‌ای افراد به صورت مغرضانه و با اهداف شخصی مرگ وی را ناشی از سقوط داربست برای نصب بنر تبلیغاتی نامزدی  بنده درشورا اعلام کرده‌اند که در فرصت مناسب پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

مغانلو با اشاره به تاریخچه بازی محمد در رشته ورزشی فوتبال، خاطرنشان کرد: محمد در سال ۹۴ سابقه حضور در تیم امید پرسپولیس و بعد از آن بازی در تیم بزرگسالان گسترش فولاد تبریز را در کارنامه خود ثبت کرده و پس از آن باکسب سهمیه به عنوان سرباز راهی تیم فجرسپاسی شیراز شد، در حال سپری کردن دوران خدمت مقدس سربازی بود که بر اثر این سانحه جان به جان آفرین تسلیم کرد و رخت سفر به دیار آخرت را بست.

پیکر مرحوم محمد مغانلو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با بدرقه خانواده، بستگان، دوستان و هواداران وی در نسیم شهر تشییع و در آرامستان باغ بهشت نسیم شهر تدفین و خاکسپاری شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    4 1
    روحشان شاد و یادشان گرامی. خدا به پدر و مادرشان صبر بدهد
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    1 0
    آدم شاخ درمیاره ! قطار که جلوش چراغ داره چطور ندیدی داره میاد ؟! صداش را هم نشنیدی ؟! تازه ماشین خودت هم که چراغ داره مگه چقدر تاریک و ظلمات بوده ؟!
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      1 2
      عکسی هم که ازش رو کردن مال زمستونه. کشتنش دارن صحنه سازی میکنن
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    1 2
    لنگی بوده دیگه نسل لنگیا داره منقرض میشه
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    1 1
    یعنی چی لنگی بوده-ادم بوده ی جوون بدبخت
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      1 1
      نه لنگیا حقشونه. اینا واسه کشور مضرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس