رحمانی فضلی: من با اطمینان می‌گویم که کمبود تعرفه رای نداریم - کراپ‌شده

وزیر کشور با اشاره به تاکید اکید رهبر معظم انقلاب نسبت به تامین تعرفه ‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای گفت: امروز مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره کردندو من با اطمینان می‌گویم که کمبود تعرفه رای نداریم

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امشب با حضور در شبکه خبر با اشاره به تاکید اکید رهبر معظم انقلاب نسبت به تامین تعرفه ‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای از سوی وزارت کشور گفت: امروز مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره کردند و من با اطمینان می‌گویم که کمبود تعرفه رای نداریم.

وی تاکید کرد: اطمینان خاطر می دهم که قطعاً کمبودی در این زمینه نخواهد بود. امکان کنترلی ما نسبت به این موضوع کاملا تحت نظر است و هر شعبه‌ای که تعرفه توزیع کرده‌ایم معمولاً ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از آنچه که در آن شعبه مورد نیاز است توزیع می‌کنیم.

وزیر کشور در مورد مبنای توزیع تعرفه انتخاباتی اظهار داشت: مبنای توزیع را بالاترین مشارکت می‌گیریم ضمن اینکه فرمانداران و بخشداران ناظر هستند و با استفاده از وسائل الکترونیکی و تکنولوژی خود ما در تهران هر لحظه تعداد برگ تعرفه که در هر شعبه مورد استفاده قرار می‌گیرد را تحت کنترل داریم و اگر تا ۷۰ درصد بماند و ۳۰ درصد مصرف شود رنگ سبز است ، اگر ۷۰ تا ۴۰ بماند و بقیه استفاده شود رنگ زرد خواهد بود اگر زیر ۳۰ باشد از نظر ما قرمز است که بلافاصله به آنجا تعرفه رسانده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در همه جوانب تحت نظارت است، بیان داشت: رای مردم تجلی اراده و انتخاب مردم است و باید به صورت سالم و در امانت کامل و قانونی صورت گیرد.

رحمانی فضلی با اشاره به طرح موضوعاتی در مورد تخلف و تقلب در انتخابات قبلی تصریح کرد: تعدادی پرونده برای برخی تشکیل شد. در وزارت کشور حدود یک میلیون نفر در حوزه انتخابات فعال هستند. از کل این تعداد بیش از ۳۰۰ پرونده تشکیل شد. این ها به فرایند قانونی ارجاع شد و در این فرایند ما دخالتی نداشتیم. وظیفه ما گرفتن وکیل برای اینها بود تا از خود دفاع کنند.

وی تاکید کرد: از این تعداد برای حدود ۴۰ یا ۹۰ نفر حکم صادر شد. در این احکامی که صادر شد هیچکدام از این افراد در فرآیند انتخابات دچار تخلف نشده بودند. همه اینها افرادی بودند که مثلا درجایی صحبت کرده بودند که موجب طرفداری شده بود. یک شکایتی هم از خود من شده بود مبنی بر اینکه وزیر کشور بی‌طرفی را بهم زده است.

رحمانی فضلی افزود: مصداق آن این بوده که چون رئیس جمهور خودش کاندید بوده است من به استقبال ایشان رفته‌ام درحالی که رئیس جمهور در بیرون از وزارت کشور رای داده بودند. ایشان بدلیل اینکه رئیس دولت هستند بازدید می‌کنند و من هم که از ایشان حکم گرفته‌ام باید بروم به استقبال ایشان.

وی ادامه داد: پرونده من بررسی شد و تبرئه شدم. اکثر این افراد تبرئه شدند و عموما هم جریمه نقدی شدند که پائین‌ترین حد مجازات است. ما همه دقت‌ها را انجام می‌دهیم که از این تخلفات نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    قول میدی سری پیش با همین برگه روحانی رییس جمهور کردی با اختلاف 50 هزار رای یا 50 هزار برگه ای که ندادی
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 1
    حسن ریوندی میگه به من رای دهید رئیس شوم ولی قول نمیهم که مشکل اقتصاد و ... را حل کنم ولی میتوانم همه را بخندانم و افسردگی و روانی بودن مردم را کاهش دهم هر روز. حسن ریوندی بهتر از سایر گزینه هاست
  • a IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    آقای رحمانی دوره قبل خیلی به حق سید ظلم شد جاهایی که رای بالایی داشت تعرفه نرسید یه تعداد زیاد رای ایشون به خاطر نداشتن مهر باطل شد در حالی که تمام نیروهای سر صندوقها از شما بودن و شما مجری بودید چطور بدون مهر رای ثبت شده آقای رحمانی اگر یک رای مردم جابه جا شده باشد برای تحمیل این پیرمردان تنبل پر خرج به مردم شما هم مسئولید و از شما هم نمیگذریم
  • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    تعرفه دیگه کیلو چنده ؟؟؟؟ انتخابات تموم شد و رفت شما در چه فکری ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس