کد خبر 1232812
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
مانور نظامی

مانور بزرگ مشترک «برادری اسلاوها ۲۰۲۱» با حضور بیش از هزار نیروی نظامی از روسیه، بلاروس و صربستان، امروز در مرکز تمرینات کماندوهای «رایوسکی» در روسیه آغاز شد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، مانور بزرگ مشترک «برادری اسلاوها ۲۰۲۱» با حضور بیش از هزار نیروی نظامی از روسیه، بلاروس و صربستان، امروز در مرکز تمرینات کماندوهای «رایوسکی» در نزدیکی منطقه «نووروسیسک» در جنوب روسیه آغاز شد.

بر اساس این گزارش، «ولادیمیر بلیئی» فرمانده نیروهای ویژه عملیات ارتش بلاروس در خصوص این مانور نظامی بین‌المللی گفت که در جریان این تمرینات، استقرار نیروها در فواصل طولانی و همچنین قابلیت بهره برداری یکسان از نیروهای مشترک، مورد تمرین قرار خواهند گرفت.

بلیئی در خصوص این عملیات گفت: ما یک گردان را به اینجا (نووروسیسک) فرستاده‌ایم. علاوه بر این، اعزام در مراحل مربوط به دولت‌ها انجام شد؛ ابتدا تجهیزات نظامی با راه آهن به جلو حرکت کردند و سپس پرسنل از طریق هوایی وارد شدند. مقدمات این تمرین به تمرین مجدد گروه بندی در فواصل زیاد کمک می کند.

لازم به ذکر است مانور برادری اسلاوها نخستین بار در سال ۲۰۱۵ برگزار شد. این مانور، سال گذشته در مرکز تمرینات نظامی «برستکی» بلاروس برگزار شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس