سریال گیسو منوچهر هادی

تقریبا بعد از سریال "دل" سخت‌گیری‌های دفتر نمایش خانگی چندبرابر شد و به طبع بعد از مشکلات حقوقی و قضائی "رحمان ۱۴۰۰" سازمان سینمایی رغبتی برای صدور پروانه ساخت با کارگردانی "منوچهر هادی" نداشت.

به گزارش مشرق، هومن کبیری تهیه‌کننده سریال دل گفت: در زمانی که من با آقای هادی قرارداد برای کارگردانی سریال "گیسو" بستم و در حال فیلمبرداری سریال "دل" بود که هنوز به پخش نرسیده بود و ما نتیجه و خروجی کار را ندیده بودیم.با گذشت چند روز پس از عقد قرارداد و پرداخت کل دستمزد کارگردانی فصل اول "گیسو" به او فیلم سینمایی "رحمان ۱۴۰۰" توقیف شد و پس از چند ماه هم سریال "دل" پخش شد که البته نیاز به توضیح ندارد.قسمت آزاردهنده اینکه علیرغم انتقادات گسترده نسبت به سریال "دل" جناب هادی هم‌چنان مدافع جدی کیفیت اثر بودند.به هر ترتیب در چنین مواقعی تهیه‌کننده در عمل انجام شده قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی مطالبات پخش و قراردادهای منعقده باشد.

* به‌خاطر یکی، دو اثر اخیر آقای هادی، از سوی پلتفرم برای کارگردانی ایشان تردیدهایی به وجود آمد و البته یک بار هم منجر به فسخ قرارداد شد.به هر حال با همه این پالس‌های منفی، در زمانی که مصمم به تعویض کارگردان بودم، "محمدرضا گلزار" نکته‌ای را مطرح کرد که شاید اگر فرصت جدیدی به کارگردان بدهیم و موجب دل‌شکستگی نشویم اتفاق خوبی رخ دهد و بگذریم که خود گلزار هم بعدا از این اتفاق پشیمان شد.

 * چند نفری تمایل نداشتند جلوی دوربین "منوچهر هادی" بروند، البته یکی، دو نفر به دلایل حرفه‌ای و حضور در فصل اول مجاب شدند و یکی، دو نفر هم عطایش را به لقایش بخشیدند.تنها کسی که هنوز از کارگردانی "منوچهر هادی" رضایت داشت، "فرزاد فرزین" عزیز و بامحبت بود.

* تقریبا بعد از سریال "دل" سخت‌گیری‌های دفتر نمایش خانگی چندبرابر شد و به طبع بعد از مشکلات حقوقی و قضائی "رحمان ۱۴۰۰" سازمان سینمایی رغبتی برای صدور پروانه ساخت با کارگردانی "منوچهر هادی" نداشت.اما با توجه به حساسیت‌های فصل اول و تغییر رویکرد در قصه در فصل دوم و البته تمایل من و عوامل ساخت و پیگیری‌ها و جلسات مکرر با مدیران ذی‌ربط در سازمان سینمایی با تضمین نکات محتوایی و ساختاری با حضور او برای کارگردانی این پروژه موافقت شد و از اسفند ۹۸ پروانه ساخت به تدریج صادر شد.چند بازیگر اصلی اعلام آمادگی کرده بودند به جز "هومن سیدی" علی‌الخصوص بعد از ساخت سریال "قورباغه" و موفقیت‌های بی‌شمارش شخصا به‌واسطه لطف و اعتمادش به من و اینکه دعوت من را پذیرفت از ایشان سپاسگزارم.

■ در مورد اینکه آیا "گیسو" به فصل بعد می‌رسد یا خیر، باید تا پایان سریال صبر کنیمبه دلیل اینکه بازیگران اصلی "هومن سیدی" و "محمدرضا گلزار" که فصل اول "گیسو" هم با ضمانت من قبول به حضور کردند، حاضر به ادامه همکاری با جناب هادی نیستند و پلتفرم هم نظر مساعدی به همکاری دوباره با ایشان در "گیسو" ندارد و با اینکه من از صمیم قلب او را دوست دارم اگر فصل بعدی در کار باشد به دلایل فوق در خدمت این کارگردان نخواهیم بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    44 8
    خدا لعنت کند کسانی رو که با فیلم و سریال های عفن و پلشت خود ترویج اباحه گری، مصرف پرستی و خشونت میکنند
  • زهرا IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    10 3
    یک کم رو دیالوگهای پگاه دقت کنید. خیلی منزجر کننده حرف میزنند. بچه ها هم این سریال را تماشا میکنند و یاد میگیرند.
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    8 8
    این متن عین دروغه. متاسفم برای هومن کبیری که این طوری بازیچه دست گلزار شده. مطمئنا این متن رو خودگلزار نوشته داده دست کبیری که منتشر کنه تا اعتبار نداشته اش رو برگردونه. بر اساس استوری های خود گلزار، اونی که پیگیر اصلی ساخت این سریال بود و از همه دعوت کرد، حتی هومن کبیری، گلزار بوده، حتی بر اساس عکس هایی که منتشر می کرد به نظر میرسید فیلمنامه رو هم گلزار نوشته، بعد الان هومن کبیری اومده میگه من به گلزار گفتم بیاد؟؟ آخه آقای کبیری تو دیگه چرا خودتو نابود می کنی؟؟؟ مکارتر از گلزار تو عمرم ندیدم... همه رو نردبون کرد و بالا رفت و بعد مظلوم نمایی کرد که از من حمایت نشده و اشک تمساح ریخت. الان هم همون بازیه. دلم برای منوچهر هادی می سوزه که با اون اعتبار تلویزیونی، این طوری مچل یه بچه لوس و ننر شد.
    • ام ار جی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 0
      برو گمشو از چیزی خبر نداری ب اقای گلزار توهین میکنی ، آشغال ... منوچهر خادی اگر معروف شد ثدقه سر گلزار
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    عمو منوچ آب بسته به سریال فقط میخاد کار بده بیرون من به شخصه پشیمانم از خرید چندقسمت گیسو دو ، هرکجای دنیا بود این کارگردان مینداختن جلو سگ
  • پارمیس دنسر IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    فیلم گیسو یا همون عاشقانه دو خیلی فیلم عالی هست ممنونم از آقای منوچهر هادی
  • یکتا IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    بع نظرمن باید صحبت های آقای هادی هم گوش داد بعدقضاوت کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس