سعید محمد

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: باید تلاش کنیم افراد جهادی و انقلابی را به راس کار بیاوریم؛ اولین بار است که علمای اهل تسنن و تشیع به وحدت رسیدند، دست همه آنها را می‌بوسم.

 به گزارش مشرق، سعید محمد در جمع هواداران آیت الله رییسی در شهر زاهدان گفت: حکمرانی اسلامی داریم و حکمرانی غربی لیبرالی که به همه چیز  نگاه کالایی دارند آموزش و سلامت را هم کالا می بینند.

وی ضمن اشاره به ادبیات امام راحل که جنگ فقر و غنا بود گفت: درنگاه مدیریت لیبرال نباید کاری به کار مردم ضعیف نداشته باشی، چرخ توسعه بگذرد شاید عده ای از مردم ضعیف هم زیر چرخ های آن له شوند.

سعید محمد گفت: مشکلات کشور تحریم نیست خلق پول است، این مشکلات کجا ربط به تحریم دارد آدرس غلط می دهید. این یک سیاست گذاری است که تولید کاهش و نقدینگی افزایش پیدا کند.  

وی در ادامه در خصوص سیستم مالیاتی کشور گفت: مالیات واسطه ها و سلطان ها را نمی گیرند ولی مردم و تولید کننده ها کامل مالیات می دهند، مشکل اینهاست نه تحریم ها.

سعید محمد ضمن اشاره به  حاشیه نشینی شهر ها، ازدواج، طلاق، عدم فرزندآوری است، که باعث می شود تا سال ١٤٠٥ جامعه ایران پیر می شود گفت: همین مشکلات سبب شد رهبر انقلاب بیانیه گام دوم را صادر کنند، میان ایده آل ها و اکنون ما فاصله بسیاری است و راهکاری نداریم بجز روی آوردن به یک مدیریت انقلابی و جهاد تلاش کنیم افراد جهادی و انقلابی را به راس کار بیاوریم.

وی ضمن اشاره به ایجاد وحدت بی سابقه صورت گرفته در سیستان و بلوچستان  گفت: ما نیاز به وحدت داریم تا محرومیت ها رفع شود، دولت آیت الله رئیسی دولتی نیست که وعده بدهد و عمل نکند، خیلی ها سال های قبل آمدند وعده دادند و عمل نکردند، آیت الله رئیسی اینگونه نیست.

وی در ادامه گفت: دولت آیت الله رئیسی دولت کار کردن است، دولت شایسته سالاری، دولتی که به جوان ها بها خواهد داد، دولتی که باور به توانمندی های داخلی را ارج می نهد و دولت وحدت بین مذاهب است

سعید محمد در خصوص حقوق شهروندی گفت: در دولت آینده شهروند درجه دو و درجه سه نخواهد بود. در دولت آینده از ظرفیت های مرزی این استان بهره برده می شود، ١٢ بازارچه مرزی مجوز گرفته و فقط یکی دو فعال است.

وی همچنین درادامه گفت: سوخت برهای این استان همچون کولبرهای شمال غرب مردم زحمتکش هستند که برای امرار معاش مجبور به انجام چنین کارهای پرخطری شده اند، باید فکری برای آنها کرد.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: در زمان مسئولیت بنده در قرارگاه نیز بخش عمده توان قرارگاه معطوف به این استان شد، همچون  راه آهن، بیمارستان، طرح انتقال آب، طرح ناب را برای آبرسانی همه استان در دست داشتیم که به سبب عدم امضای قرارداد خرید تضمینی آب و برق توسط دولت متوقف ماند.

وی در ادامه گفت: بر اساس مطالعات ما زیر استان به عمق سه هزار متری چشمه های آب شیرین وجود دارد که از هندوکش نشات گرفته اند و به خلیج فارس می روند، با زدن چاه ها اثبات خواهیم کرد این آب ها وجود و سبب تغییر چهره استان خواهند شد.

سعید محمد در ادامه گفت: برای مهار سیلاب ها برنامه داریم، باید سیلاب ها را کنترل و سپس در دشت ها جاری سازی کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه باید با کشورهای همسایه ارتباط مناسب گرفت، گفت: فضای امنیتی باید بشکند، مردم بتوانند داد و ستد کنند، نیاز به دیپلماسی اقتصادی و ترانزیتی داریم، کاری که با افغانستان کردیم و آنها از طریق راه آهن خواف به دریا وصل شدند، در استان هم قابل اجراست، آن وقت خواهید دید چه توسعه ای در سیستان و بلوچستان رخ می دهد.

وی در ادامه گفت: حل مشکلات امنیتی با امنیتی تر کردن فضا ایجاد نمی شود بلکه گسترش روابط با کشورهای منطقه را می خواهد.

سعید محمد در خصوص طرح های عمرانی این استان گفت: بیمارستان چابهار را دو سال پیش خود من کلنگ زدم ولی هرچه از وزارت بهداشت پیگیری کردیم، اقدامات  لازم هنوز انجام نشده، توریسم درمانی ظرفیتی است که هم سبب درآمد مردم استان است و هم ارز آوری برای کشور ایجاد می کند.

وی در خصوص انتخابات پیش رو گفت: دولت سیزدهم مشکلات بسیاری را پیش رو دارد، نیازمند حضور و رای حداکثری مردم است، باید تصمیم گیری های بزرگی صورت دهد که حمایت مردم را می خواهد، من به عنوان سرباز کوچک شما تقاضا دارم در انتخابات شرکت و خانواده را هم ترغیب به حضور کنید.

سعید محمد در پایان ضمن اشاره به شاخص های مد نظر رهبر انقلاب را بیش از همه در وجود آیت الله رئیسی دیدیم گفت: تشکر ویژه می کنم از حمایت ویژه مردم استان و وحدتی که بین شیعه و سینی برای حمایت از سید ابراهیم رئیسی رخ داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ش. AE ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    درود بر سردار یکی خود شما... فرزند فاطمه آقای ریسی نیاز به دست مدد همه مومنین واقعی داره باید امید را در دل این مردم پاک زنده کرد باید مثل زمان جنگ همه در میدان باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس