رئیسی

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان باید به صورت شیشه‌ای در منظر فرهنگیان گذارده شود، گفت: معیشت معلم ضروری است و درست نیست معلم گرفتار معیشتش باشد.

به گزارش مشرق، همایش بزرگ فرهنگیان و معلمان عصر امروز(سه شنبه) با حضور آیت الله سیدابراهیم رییسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محوطه باز هتل المپیک تهران برگزار شد.

رئیسی در این نشست ضمن ادای احترام به معلمان و آینده سازان ایران اسلامی اظهار داشت: در این مقطع بسیار حساس برای تصمیم‌گیری مردم عزیزمان ۴۰ َسال آنچه از خدمات و ایستادگی هایی که جوانان کشور در عرصه های مختلف انجام دادند و نسبت به مجاهدت‌های نیروهای انقلاب در جای‌جای ایران ارج می‌نهیم و برایشان دعا می کنیم.

وی افزود: علیرغم پیشرفت های مختلف نظام جمهوری اسلامی به دلیل برخی مشکلات که ناشی از نتوانستن ها و سوء مدیریت ها در برخی بخش ها وضع نامطلوبی داریم که سند آن وضع موجود و در بیانیه گام دوم تبیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه معلمان هویت سازان و تمدن سازان جامعه هستند و باید معلم و جایگاه فرهنگی در کشور را شناخت، گفت: نباید ‌شان معلمی را در حد کسی که مزد می‌گیرد کاهش داد.

رئیسی افزود: محور تحول که باید دنبال ایجادش باشیم اجرای عدالت است و ما در اجرای عدالت عقب ماندگی داریم و همه سطوح جامعه اسلامی باید منادی اجرای عدالت باشند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن بیان اینکه مدرسه مبدا تحول در آموزش و پرورش خواهد شد و باید اتفاقی بیفتد که در آن معلمان نقش برجسته ای داشته باشند، اظهار داشت: بازنشستگان چراغ هدایت آیندگان هستند و شان و منزلت آنان باید مورد توجه واقع شود و برنامه ما توجه جدی به بازنشستگان است.

وی افزود: از کادر درمان کشور بخاطر به خطر افتادن جانشان تشکر می کنم و از معلمان هم تشکر میکنم چون معلمان در کرونا خوش درخشیدند و اجازه ندادند جریان علم افزایی دچار توقف ‌شود.

رئیسی با بیان اینکه آموزش کالا نیست بلکه ستون پیشرفت کشور است گفت: نباید در آموزش و علم کیفیت فروشی کرد و اگر کیفیت را با هرچیزی در آموزش و پرورش مبادله کنیم ضرر کرده ایم و باید طرح رتبه بندی معلمان سریعا اجرا گردد و مگر می شود چیزی قانون باشد و افراد با سلیقه خود آن را به تاخیر بیاندازند.

وی افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان گاو صندوق نیست بلکه باید بصورت شیشه ای در منظر فرهنگیان گذارده شوند و حق فرهنگیان است که بدانند در این صندوق چه می گذرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: معیشت معلم ضروری است و درست نیست معلم گرفتار معیشتش باشد و باید معیشت معلم را تامین کنیم که نیاز به کار دوم و سوم نداشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس