سعید جلیلی نمایه

نامزد سیزهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید ظرفیت و پتانسیل هر منطقه کشور شناسایی و احیا شود، گفت: کشور ظرفیت های کافی برای جهش و توسعه را دارد.

به گزارش مشرق، نامزد سیزدهمین دور ریاست جمهوری، امروز دوشنبه در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه استانی البرز، با اشاره به اینکه دولت سایه یعنی همراه مردم باشیم و مشکلات آن ها را شناسایی کنیم، گفت:‌ با ادامه این روند می توان توانمندی های استان را احصا کرد و از دولت مطالبه گری داشته باشیم تا به بهترین شکل در راستای توسعه  از دولت برای اینکه این ظرفیت ها به بهترین شکل مورد استفاده قرار بگیرد، پیشگام بشوند.

وی با بیان اینکه توسعه شهر و رفع مشکلات نیازمند برنامه است، اظهار کرد: ارائه برنامه همراه با اراده، تلاش و مجاهدت به ثمر خواهد رسید. دولت آینده نیازمند استفاده از ظرفیت چنین انسان هایی به نفع کشور خواهد بود.

نامزد سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هر چقدر که مسؤولان کشور مسؤولیت پذیر باشند از حجم مشکلات مردم کاسته خواهد شد، ادامه داد:‌ کمک مردم تصحیح کارهای خطا در دستگاه های دولتی و توجه دادن دولت به ظرفیت های مورد غفلت واقع شده است.

وی خطاب به مردم استان البرز با اشاره به اینکه امروز در کشور یک فرصت خوب وجود دارد، یادآور شد: البرز دارای فرصت های اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی و گردشگری است که  با توسعه این ظرفیت ها میتوانیم به توسعه و پیشرفت دست پیدا کنیم. برای ارتقاء این زیرساخت ها باید تلاش کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: تصور ما بر این است که امروز کشور می تواند چنین جهشی داشته باشد، جهش ایران نیازمند یک جهاد بزرگ و یک تلاش سترگ همگانی است، در واقع جهش ایران اگر بخواهد که محقق شود لازمه آن جهش تک تک روستاها و لازمه آن جهش شهرها و استان ها است.

جلیلی با بیان اینکه اگر می خواهیم ایران جهش یابد لازمه جهش کشور جهش  البرز است افزود: خوشنود هستم که این افتخار و توفیق را داشته ام که به مدت چهار سال در این استان زندگی کرده و از نزدیک با توانمندی و ظرفیت های مادی و معنوی البرز آشنا شده ام.

وی ضمن ادای احترام به البرزی ها بویژه شهدای گرانسنگ البرز گفت: استانی که نشان داد در عرصه دفاع مقدس فرزندان آن چه حماسه های بزرگی می توانند بیافرینند، استان شهید فهمیده نوجوان سیزده ساله ای که امام(ره) وی را رهبر کشور می خواند، استان شهیدان کلهر، شرع پسند، آجرلو و شهید سلطانی، استان شهدای مدافع حرم که در دهه ۹۰ نشان دادند کماکان آن روح حماسی در این استان در دفاع از انقلاب و حریم اهل بیت (ع) زنده است مانند شهید نریمانی و شهدای دیگر.

جلیلی افزود: مردم عزیز استان البرز ما امروز در آستانه یک انتخاب برای چهار سال آینده کشور قرار داریم که این چهار سال برای کشور می تواند به شکل روزمره و اینکه حداکثر یک یا ۲ و یا چندمشکل برطرف شود اداره بشود.

وی با بیان اینکه با نگاهی دیگر نیز این چهار سال می تواند اداره شود تصریح کرد: نگاه جهش کشور، نگاه احصای ظرفیت ها و توانمندی هاو  فرصت غنیمت شمردن هر توانایی که در کشور وجود دارد. استان شما امروز توانمندی های و فرصت های بسیار ارزشمند و بزرگی دارد که این فرصت ها نباید نادیده گرفته شوند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: وقتی عنوان می کنیم که اگر در استان شما فرصت های بسیار ارزشمندی وجود دارد، اگر کشاورزی، صنعت، گردشگری  در استان شما فر صت های بالایی هستند برای اینها باید برنامه داشت اما نه فقط برنامه برای اداره استان در چهار سال بلکه برای جهش استان.

جلیلی خاطر نشان کرد: اگر صحبت از جهش کشور می شود، جهش کشور بدون جهش استان، شهرها و روستاها امکان پذیر نیست حتی برای هر روستا بایستی یک برنامه داشت و هر روستا تبدیل به یک سلول جهش کشور شود، هر شهر نیز باید تمام توانمندی های آن احصاء و به بهترین شکل استفاده شود.

وی گفت: استان البرز توانمندی و فرصت های بسیار ارزشمندی از جمله قابلیت های صنعتی در اشتهارد، توانمندی های کشاورزی و دامپروری در ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد، فرصت های گردشگری در بیلقان که همگی پتانسیل هایی هستند که اگر مورد توجه قرار بگیرند هر کدام از آنها این ظرفیت را دارند که آن منطقه را ارتقاء بدهند.

جلیلی افزود: اگر استان البرز یک فرصت همجواری با پایتخت و مرکز ایران و با استان های شمالی کشور را دارد این فرصت باید برای مردم منافع داشته باشد و نه فقط مشکلات، نباید مشکلات استان های همجوار به البرز سرریز شوند بلکه باید از فرصت همجواری با تهران و سایر استان های شمالی مردم منتفع و نه متضرر بشوند که این برنامه می خواهد.

وی با بیان اینکه تصور ما بر این است که در چهار سال آینده کشور باید جهش پیدا کند اظهار کرد: جهش کشور لازمه آن جهش استان البرز است که این کار بدون کمک شما مردم امکان پذیر نیست.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    با یک فرزند دم از جهش نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس