مهرعلیزاده نمایه

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: علی‌رغم وجود منابع متعدد، در سالیان اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری نبوده‌ایم که علت اصلی آن نداشتن برنامه عملیاتی برای مدیریت کشور در دولت‌های گذشته است.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده عصر امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم استان اردبیل با بیان اینکه برنامه اقتصادی کشور باید بر مبنای توانمندی‌های مردم و جامعه اتخاذ شود، اظهار کرد: علی‌رغم وجود منابع انسانی ارزشمند،   فارغ التحصیلان باسواد و منابع صنعتی و معدنی متعدد، در سالیان اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری نبوده‌ایم که علت اصلی آن نداشتن برنامه عملیاتی برای مدیریت کشور در دولت‌های گذشته بوده است.

وی اجازه فعالیت اقتصادی و رقابت سالم را از ویژگی‌های دولت احتمالی خود برشمرد و افزود: با حمایت از صنایع بومی مانند صنعت فرش و جلوگیری از خام‌فروشی می‌توان کمک شایانی به بازگرداندن موقعیت کشور در توسعه و تجارت کرد.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: جلوگیری از واگذاری‌های غیر اصولی به افراد فاقد اهلیت لازم،   اعطای صنایع مادر، تقویت گمرک بیله سوار و اتصال راه آهن سراسری به جمهوری آذربایجان از جمله اقداماتی است که می‌تواند به توسعه استان اردبیل کمک کند.

مهرعلیزاده با اشاره به پرداخت ۵ برابری یارانه نقدی عنوان کرد: با جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و ریشه کن کردن فساد و رانت و حکم فرمایی قانون می‌توان این یارانه را پرداخت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس