افتخار می‌کنم از دیار شهید باکری و آذربایجان هستم - کراپ‌شده

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان را نماد تلاش و غیرت ایران عنوان کرد و گفت: به اینکه از دیار آذربایجان و دیار شهیدان باکری هستم افتخار می‌کنم.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: دولت اصلاحات تنش‌های زیادی در سیاست خارجی داشت ولی گذرنامه ایرانی در این دولت در مجامع بین‌المللی اعتبار زیادی داشت.

وی با اشاره به انگیزه خود از ورود به عرصه انتخابات، تصریح کرد: به عنوان فردی که در دولت اصلاحات خدمت می کرد وارد صحنه انتخابات شده‌ام تا راه پیشرفت کشور را برای جوانان فراهم آورم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سوابق تحصیلی خود، افزود: با دارا بودن مدرک تحصیلی دکترای مهندسی اقتصاد و ۴۲ سال تجربه کاری در عرصه اجرایی، به  تمام مسائل اقتصادی، توسعه‌ای، اجتماعی، علمی، امنیتی و روابط سیاست خارجی اشرافیت دارم.

مهرعلیزاده ادامه داد: در صورت پیروزی در انتخابات، برنامه‌ای اقتصادی در این کشور اجرا خواهم کرد که زمینه رقابت را در فراهم کرده و زمینه توسعه اقتصادی قشر آسیب دیده را فراهم کند.

 وی با بیان اینکه باید در کشور تنش‌زدایی شود، ادامه داد:  شرایطی را فراهم خواهم کرد که تمام عقاید حق اظهار نظر داشته باشند و اجازه نخواهم داد افراد زورگو میدان‌داری کنند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید تمام گروه‌ها و طیف‌ها اجازه اظهار نظر داشته باشند، گفت: در صوت موفقیت در انتخابات، از نخبگان، جوانان و بانوان در سطح تصمیم‌گیری‌های عالی کشور بهره خواهم برد.

مهرعلیزاده به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: مشکلات معیشتی یکی از مشکلات جدی مردم جامعه است که بیکاری به این موضوع دامن می‌زند.

وی یادآور شد: رفع موانع اقتصادی و کم کردن فاصله و شکاف اجتماعی و اقتصادی به نظر ضروری می‌رسد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  که به زبان آذری با مردم سخن می‌گفت، آذربایجان را نماد تلاش و غیرت ایران عنوان کرد و اظهار داشت: به اینکه از دیار آذربایجان و دیار شهیدان باکری هستم افتخار می‌کنم.

مهرعلیزاده اعلام کرد: در حالی در این دوره از انتخابات به رقابت می‌پردازم که رقابت نابرابر است و دست یاری خود را به سمت مردم آذربایجان دراز می‌کنم و انتظار حمایت از برادران و خواهران آذری زبان دارم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی در بخش‌های اقتصادی، گفت: زیرساخت‌های لازم برای توسعه این استان مرزی فراهم نشده و شاهد بی‌برنامگی در این استان هستیم و با توجه به تنوع قومیتی این استان، به آذربایجان‌غربی نگاه امنیتی شده است که باید این نگاه‌ها به استانی که ظرفیت‌های بالایی دارد، اصلاح شود.

مهرعلیزاده با بیان اینکه باید بتوانیم از ظرفیت قومیت‌ها و ادیان مختلف در راستای توسعه استان‌ها بهره بگیریم، اظهار داشت: احیای جایگاه آذربایجان، جلوگیری از خام فروشی معادن، ایجاد صنایع پایین دستی، تخصیص بودجه مناسب برای احیای دریاچه ارومیه، حمایت از حق و حقوق اقوام به ویژه اصل ۱۵ قانون اساسی از اولویت‌های کاری دولتم خواهم بود.

وی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح و دلسوز برای ریاست جمهوری، افزود: لازم است رییس جمهور زندگی را به مردم بازگرداند نه اینکه فردی انتخاب شود که مردم را از برخی مسایل بترساند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دولت خود را به نام  " دولت زندگی" نامگذاری خواهم کرد چرا که به دنبال فراهم کردن زندگی با عزت، با معیشت مناسب، با افتخار، دانش، پرنشاط و آزاد برای همه ایرانیان هستم.

مهرعلیزاده با بیان اینکه باید عقل، دین و رای مردم بر جمهوریت حاکم شود، گفت: اگر روزی جمهوریت و استقلال زیر سوال برود کشور با مشکلات جدی مواجه می‌شود.

وی نبود برنامه عملیاتی را مشکل اصلی کشور عنوان کرد و اذعان داشت: شرایط فعلی کشور را نامناسب ارزیابی می‌کنم چرا که تمام ابزارهای لازم برای توسعه اقتصادی را داریم ولی برنامه عملیاتی برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها ندارییم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مردم خواست تا همانطور که در طول سال‌های دفاع مقدس ایثار و جانفشانی‌ کردند، بار دیگر موانع را از پیش‌رو بردارند و در راستای توسعه ایران اسلامی تلاش کنند.

مهرعلیزاده با اشاره به وضعیت دریاچه ارومیه ادامه داد: اقدامات انجام گرفته برای دریاچه ارومیه ناکافی بود و این امر سبب شد تا دریاچه ارومیه آنطور که باید احیا نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    9 1
    من هنوز برام سواله چرا ایشون صلاحیت نمایندگی مجلس رو نداشتن و صلاحیت ریاست جمهوری رو پیدا کردند؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    7 2
    برای رای گرفتن
    • NL ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      3 1
      قاتل زنجیره ای خاتمی تو هیچ ربطی بهترکا نداری
    • SE ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      0 0
      هنر کرده جیگر! چون همه ایرانیان از هر دیاری که باشند به آن افتخار میکنند. این که دیگه گفتن نداره
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    11 1
    خودتو قاطی شهدای ما نکن باکری؛ حقوقش رو با بیکار نصف می کرد تو بچه ات رو با لیسانس مدیریت دوخت رئیس فلان جا کردی چه نسبتی بین تو و شهدای ما هست؟
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    10 1
    خواهشا از شهدا مایه نگذارید شهدا کجا شما کجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    11 1
    شما چیتون به شهدا میخوره که از شهدا مایه میذارید؟!
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    1 12
    رای ما همتی
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    10 2
    مردک حرف دهنشو نمیفهمه، خودشو به شهدا میچسبونه
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    7 1
    ساکت تورو حدا ما اذری ها را بیشتر شرمنده نکن خجالت می کشیم که هم استانی مایی
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    1 11
    آذربایجان یک کلام...... مهرعلیزاده....... والسلام......
  • منصور IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    5 1
    برای ما هم مایه تاسفه که شما آذربایجانی هستید.
  • ناصری IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    2 2
    نیستی.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    3 1
    نفهم
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    نیامده خط ونشون میکشه وسربسته وعده ازادی مثه اربابش خاتمی..
  • پاپک آذری iran IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 11
    لطفا" برای تیکه بر صندلی ریاست و قدرت از خون شهدا و از آذربایجان خرج نکنید ! آذربایجان مهد دلیران ایران افتخار ما آذری ها ستارخان و باقرخان و شهید باکری ها هستند یاشاسین گوزل ایرانیمیز
  • امانی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 0
    باعث تعجب هست کسی مثل این جناب که از ریشه اعتقادی به طرز تفکر ومرام ومنش شهید بزگوار باکری عزیز نداره از افتخار داشتن همشهری یا هم زبان بودن به این عزیز دم میزنه در اینکه اینان بخاط جلب آرا دست به همه گونه ترفندهای زشت مثل ترکی صحبت کردن واز این قبیل میزنند خود موید راه غلط این طایفه فکری میباشه برادر جان همدلی از هم زبانی بهتر است
  • مجتبی از زنجان IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    4 0
    تورو خدا از قومیت نگو آره تقسیمات جدید ایجاد کن نام های نژادی رو حذف کن البته بعیده انتخاب بشی
  • مجتبی از زنجان IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 2
    درسته نباید می گفت اما همه کاسه و کوزه هارو به این ارتباط بدهیم انصاف نیست هر چند با معرفت تر از خیلی هاست من خودم آدم خوبه نیستم خودم هم میگم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس