کد خبر 1231068
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
صهیونیست‌ها

نظامیان رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته میلادی بیش از ۳ هزار شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کردند.

به گزارش مشرق، به نقل از العهد، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی بیانیه‌ای را در خصوص بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها در نقاط مختلف اراضی اشغالی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرده است که صهیونیست‌ها طی ماه گذشته میلادی (ماه مِی) بیش از ۳ هزار شهروند فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کرده‌اند.

این کمیته همچنین عنوان کرده است که در میان بازداشتی‌ها شمار زیادی زن و کودک دیده می‌شوند. بسیاری از فلسطینیان به صورت روزانه به ویژه در کرانه باختری و قدس اشغالی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شده اند.

پیش از این، دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» بیانیه‌ای را در خصوص آمار شهدا و مجروحان فلسطینی در درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، منتشر کرده بود. در بیانیه مذکور آمده است: به دنبال درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در کرانه باختری طی ماه گذشته میلادی (ماه مِی) ۳۴ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: در درگیری‌های ماه گذشته میلادی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها همچنین قریب به ۴ هزار نفر هم زخمی شدند. این درحالی است که صهیونیست‌ها در ماه گذشته بیش از ۶۰۰ فلسطینی را نیز بازداشت کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    عه اینا مگه شکست نخورده بودن.:))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس