مهرعلیزاده نمایه

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات فعلی کشور ما اقتصادی است و با حضور افراد حقوقدان، امنیتی، نظامی و فرهنگی حل نمی شود بلکه انتخاب یک خبره اقتصادی راهگشاست.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده عصر یکشنبه در گفتگو تلویزیونی با مردم استان یزد اظهار داشت: امروز کشور ما در مقطع و موقعیت تاریخی خطیری قرار گرفته و مردم دست به انتخابی خواهند زد تا راهی برای برون رفت از مشکلات خود بیایند و با انتخاب خود خدمتگزاری را بر سر کار بیاورند که بتواند به تمام معنا در خدمت مردمش باشد.

وی افزود: امروز مسائل معیشتی، فقر، فاصله اجتماعی زیاد بین اقشار مختلف مردم، بالا رفتن سطح خط فقر، رسیدن خط فقر به ۷۰ دهک جامعه، بیکاری، کشمکش‌های بی حاصل بین صاحبنظران حوزه های مختلف و تاسف بار تر از آن حضور عده‌ای مدیر دست ناپاک که با اختلاس و دزدی و فساد و دست یازدیدن به بیت المال، زندگی سختی را بر مردم تحمیل کرده اند، سبب شده اند تا امید به آینده در مردم کمرنگ شود.

مهرعلیزاده ادامه داد: بعضی از اقدامات مسئولان نامسئول، کشور ما که می توانست غنی‌ترین کشور منطقه باشد را به جایی رسانده که اکنون با مشکلات عدیده ای مواجه است.

اعتماد مردم به مدیران آسیب دیده است

وی عنوان کرد: اعتماد مردم به حاکمیت، مدیریت و مدیران به میزان زیادی آسیب دید و عدم اعتماد، سرمایه عظیمی است که از بین رفتن آن باعث می شود حتی در صورتی که مسئولان بخواهند کاری در جهت منافع ملی هم انجام بدهند، مورد پذیرش مردم واقع نمی‌شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: باید واقعیات را گفت و مردم باید بدانند که اگر فردی یا افرادی در جایگاهی قرار گرفتند که می خواهند مشکلات مردم را حل کنند، باید ابتدا از مشکلات مردم آگاهی داشته و آن را درک کنند در غیر این صورت نمی توانند موفقیتی کسب کنند چون درک درستی از مشکلات ندارند.

دولتمردان باید راه برون رفت از مشکلات را طراحی کنند

مهرعلیزاده تصریح کرد: سرپرست خانواده ای که درآمدی ندارد و حتی نمی‌تواند هزینه های روزانه زندگی فرزندان خود را تامین کند، دردی دارد که اگر مسئولی این شرمساری را درک نکرده باشد، توان حل آن را ندارد.

وی با بیان اینکه من از یک خانواده متوسط وارد اجتماع شده ام و مشکلات مردم را درک می کنم، افزود: اینکه فکر کنیم مشکلات را فقط عده ای که در مسند قدرت نشسته اند، می توانند حل کنند، ایده درستی نیست اما وظیفه آنهاست که راه برون رفت از مشکلات را طراحی کنند.

مهرعلیزاده یادآور شد: ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شده و در هر دوره نیز دولت‌ها اقداماتی انجام دادند و زحماتی کشیدند و در این دوره نیز علیرغم اینکه مردم انتظارات بسیاری به ویژه در حوزه برجام داشتند، انتظارات آنها محقق نشد و شرایط زندگی آنها هر روز دشوار و دشواتر شد.

وی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا عنوان کرد: آمریکا هیچوقت با ما دوستی نکرد و او همان کشوری است که با تحریک نیروهای شاه و نیروهای وابسته هم در کشور نا امنی ایجاد کرد و هم هشت سال جنگ علیه ما به راه انداخت و امروز نیز با بی اثر کردن برجام، در صدد از پای درآوردن ملت ایران است.

مشکل کشور ما ارز ۴۲۰۰ تومانی است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: تحریم مشکلاتی ایجاد کرده اما مشکل ما ارز ۴۲۰۰ تومانی است و اینکه مردم گوشت و مرغ بیشتر از نرخ ارز آزاد بخورند، بی عرضگی دولت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه عده ای با دیدگاه های تنگ نظرانه و تمامیت خواهی، مشکلات اصلی مردم را به دست فراموشی سپرده اند و مدام به فکر گیر دادن این مردم هستند، افزود: اینکه به بحران آب به عنوان یک بحران وحشتناک توجه نمی شود و به یک دوچرخه سواری، به شادی جوانان، به یک بزم موسیقی گیر می دهند، درد بزرگی است.

مهرعلیزاده تاکید کرد: آیا فقر، گرسنگی، بیکاری، شرمساری پدر و مادرها، اعتیاد و آسیب های اجتماعی برای مردم کافی نیست که عده ای به شادی‌های کوچک آنها نیز نقد دارند.

وی تصریح کرد: مشکل امروز کشور ما اقتصادی است و افراد فرهنگی، حقوقدان، امنیتی و نظامی نمی توانند مشکل کشور را حل کنند و رفع مشکلات نیازمند حضور یک خبره اقتصادی است.

مهرعلیزاده ادامه داد: دولت من دولت «زندگی» است و سه کتاب در مورد برنامه های این دولت نوشته ام که در آن جزئیات برنامه های افزایش یارانه، مسکن، بازنشستگان، برخورد با قاچاق و … را نوشته ام و به مردم قول می دهم که با قاطعیت برای از بین بردن رویه های غلط ایستاده ام.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس