کد خبر 1231035
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
جلیلی

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه صحبت از جهش ایران بدون جهش و حرکت روستاها ممکن نیست، گفت: جهش ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نخواهد بود.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی در گفت‌وگو با مردم قزوین که از طریق صداوسیمای مرکز استان صورت گرفت اظهار کرد: قزوین دیار عالمان بزرگی همچون ملامحمدتقی برقانی آیت‌الله زرآبادی و آیت‌الله شالی است.

وی با بیان اینکه استان قزوین یک استان ارزشمند است و وجود تمام امامزادگان متعدد و واجب‌التعظیم آن را به چهارمین شهر مذهبی کشور تبدیل کرده افزود: قزوین نقشی بی‌بدیل در غنی‌سازی هنر و فرهنگ این مردم داشته و مهد هنر و پایتخت خوشنویسی است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم، عنوان کرد: ابتدا باید دید که چگونه به ۴ سال آینده کشور نگاه خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: یک نگاه این است کشور را در ۴ ساله آینده فقط اداره کرده و نهایت چند شغلی ایجاد شود. ما معتقدیم این نگاه اشتباه است.

جلیلی اضافه کرد: ما در هشت‌ساله گذشته در دولت سایه استان به استان، شهر به شهر و روستا به روستا رفته و با مردم صحبت کردیم و به یک جمع‌بندی رسیدیم.

وی بیان کرد: ما در این جمع‌بندی ناشی از گفتگوها و سفرهای متعدد به جمع‌بندی رسیدیم که معتقدیم قابل دفاع است و حاضریم بر سر آن مناظره کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آمرز ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور ما می‌تواند یک جهش بزرگ در ۴ سال پیش رو پیدا کند، تصریح کرد: لازمه این جهش بزرگ یک جهاد و تلاش سترگ همگانی است.

وی با بیان اینکه بار اصلی این جهاد بزرگ بر روی دوش مسئولینی است که به این جهاد باور دارند، ما فکر می‌کنیم در ۴ سال آینده کشور و فرصت‌های آن نباید معطل موضوعات مختلف باشد.

جلیلی با اشاره به اینکه توانمندی‌های خوبی که مردم نخبگان و جوانان در جای‌جای کشور از جمله قزوین دارند می‌تواند به کشور جهش دهد، گفت: لازمه آن این است که مردم در این زمینه پیشگام باشند و با فهرست کردن توانایی‌های استان سند پیشرفت استان را نوشته و از دولت مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه این کار ممکن است اما برنامه می‌خواهد و در کنار برنامه اراده می‌خواهد، اظهار کرد: کار بزرگ و جهش بزرگ نیازمند مردان بزرگ است.

این مسئول با اشاره به اینکه استان قزوین مهد مردان و فرصت‌های بزرگی است که نشان دادند می‌توان کارهای بزرگ کرد، افزود: ما معتقدیم امروز چنین مردانی در گوشه و کنار این شهر و کشور وجود دارند و فقط باید شناخته‌شده و شناسانده شوند.

وی با اشاره به اینکه کار بزرگ با نمایش انجام نمی‌شود، بیان کرد: جهش بزرگ نیازمند کار واقعی است و می‌توان با کار واقعی در ۴ سال آینده کشوری متفاوت با امروز داشت.

جلیلی با اشاره به اینکه استان قزوین فرصت‌های ارزشمندی دارد، اضافه کرد: فرصت کشاورزی، فرصت صنایع مختلف، فرصت ترانزیت و قرار گرفتن در چهارراه ترانزیتی عرب به شرق و شمال به جنوب کشور، فرصت گردشگری و فرصت میراث فرهنگی، فرصت‌های ارزشمندی است که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه صحبت از جهش ایران بدون جهش و حرکت روستاها ممکن نیست، اضافه کرد: جهش ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نخواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: باید هر روستای ما یک سلول جهش در کشور باشد و فرصت‌ها در هر شهر شناخته شده و مدیریت شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    اجسام از آن چه میبینید به شما نزدیکترند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس