کد خبر 1231017
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

دزدگیر اماکن یکی از مهم ترین ابزار های حفاظتی می باشد که کارکرد بسیار ساده ای دارد که با تشخیص تردد های غیر مجاز ، شما را آگاه خواهد کرد . در واقع امروزه سیستم های امنیتی و حفاظتی نقش بسیار مهمی در برقراری امنیت دارند . دزدگیر اماکن یکی از مهم ترین محصولات در زمینه حفاظتی و امنیتی می باشد .

همچنین در گذشته نیاز به جک پارکینگی برای ساختمان با تعداد واحد بالا منطقی و مناسب بود اما امروزه بسیاری از افراد برای خانه های با تعداد واحد کم و حتی ویلایی هم از جک پارکینگی استفاده می کنند . در این مطلب قصد داریم تا چند برند معتبر در حوزه سیستم حفاظتی و امنیتی را معرفی کنیم تا در هنگام خرید جک پارکینگی و دزدگیر اماکن انتخاب راحتی داشته باشید .  در ادامه مطلب همراه ما باشید .

خرید جک پارکینگی و دزدگیر ارزان

کاربرد دزدگیر اماکن

در ابتدا بهتر است که درباره عملکرد دزدگیر اماکن صحبت کنیم . دزدگیر اماکن به عنوان یک سیستم امنیتی و حفاظتی در مکان های مختلف به مانند : خانه ، فروشگاه ، مدارس ، بانک ، سازمان های دولتی و ... مورد استفاده قرار می گیرد .

عملکرد تمام سیستم های امنیتی اماکن بر پایه ایمن سازی است که در نقاط ورودی همچون درب ها ، پنجره و حفظ امنیت داخلی استفاده می گردد . دزدگیر اماکن همانطور که گفته شد ، در صورت تردد غیر مجاز و تعرض به کاربران خود اطلاع می دهد .

این نوع سیستم امنیتی به وسیله به صدا در آمدن آلارم یا هشدار و از طریق تلفن کننده دزدگیر انجام می شود . در واقع دزدگیر اماکن علاوه بر این که سارقین را فراری می دهد می توانید  از طریق پیامک و تلفن همراه خود از وضع موجود محل کار یا خانه خودتان باخبر باشید .

دزدگیر اماکن از چه اجزایی تشکیل شده است ؟

به طور کلی دزدگیر اماکن شامل یک باکس اصلی است که بر روی آن چند کلید اعمال شده است که شامل اعداد و یک نمایشگر است . درون این باکس هم مداری قرار دارد که باعث اتصال اجزایی همچون : چشمی های با سیم و بی سیم ، باتری ، کاور و بلندگو ، مگنت ، حسگر الکترونیکی با سیم و بی سیم ، برق شهری و خط تلفن می گردد . همچنین دزدگیر های اماکن دارای چند ریموت کنترل برای فعال و غیر فعال کردن هستند .

کاربرد جک پارکینگی

جک پارکینگی یا برقی همانطور که از نامش مشخص است از یک انرژی الکتریکی برای باز و بسته کردن درب استفاده می کند . این نوع جک ها هم برای درب های تک لنگه و هم دو لنگه کاربرد دارد . در واقع جک پارکینگی این امکان را به شما می دهد تا با فشار دادن دکمه ریموت درب را باز و بسته کنید .

عملکرد جک های پارکینگی

بازو های جک های پارکینگی در درب های تک لنگه در یک طرف آن و در درب های دو لنگه در دوطرف آن قرار میگیرد و باعث می شود تا درب باز و بسته شود . در نتیجه تنها با فشار دادن دکمه ریموت بازو های جک پارکینگی عمل کرده و درب را برای شما بدون این که پیاده شوید از وسیله نقلیه خود ، باز خواهد کرد

اجزا تشکیل دهنده جک پارکینگی

درب های اتوماتیک نیز به مانند هر نوع سیستم دیگری از اجزای تشکیل دهنده گوناگونی برخوردار است که این اجزا شامل : ریموت کنترل ، چشمی ، دو بازو ، قطعات فلزی ، مرکز کنترل و چراغ های هشدار دهنده می باشد.

جک پارکینگی سیماران

برند سیماران یکی از خوشنام ترین برند ها در زمینه جک پارکینگی می باشد . جک پارکینگی سیماران دارای کیفیت بالایی می باشد و همچنین درب اتوماتیک این برند دارای گارانتی می باشد . سیماران با حدود نیم قرن تجربه در زمینه تولید سیستم های حفاظتی و امنیتی توانسته محبوبیت فراوانی در بازار به دست بیاورد .

برند سیماران در ابتدا کار خود را با محصولات پروتکو ایتالیا آغاز کرده و محصولات این شرکت مانند پرتکو لیدر 4 و لیدر 5 و همچنین موتور درب ریلی این شرکت را به بازار عرضه نمود . جک پارکینگی سیماران فراز 4s که در دو مدل 400 و 600 نیز در بازار ارائه کرده است . خلاص کن این مدل جک پارکینگی به مانند نمونه ایتالیایی آن است . این کمپانی جک های پارکینگی متنوع با قابلیت های فراوانی را تولید و روانه بازار کرده است .  برای مشاهده انواع مدل های جک پارکینگی سیماران به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید

دزدگیر اماکن GMK

GMK یکی از برند های معروف و محبوب در زمینه تولید دزدگیر اماکن می باشد و تاکنون مدل های مختلفی از دزدگیر و سیستم های امنیتی را تولید و روانه بازار کرده است .   دزدگیر اماکن GM910 یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی می باشد که از نوع سیم کارتی و تلفنی است و دارای ویژگی های بسیاری است . برای خرید انواع دزدگیر اماکن gmk می توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید .

مشخصات فنی دزدگیر GM910

دارای چهار زون با سیم و بی سیم و قابل تفکیک برای سه منطقه جدا

برخورداری از سیستم حفاظتی SP که باعث می شود تا در صورت قطع سیم بلندگو ، تلفن کننده فعال شود

دارای قابلیت کنترل با تلفن ، ریموت ، اپلیکیشن موبایل و SMS

فعال و غیر فعال کردن دستگاه توسط تلفن ، کی پد ، ریموت ، اپلیکیشن موبایل و SMS

دارای استراق سمع بسیار قوی و حساس در تماس تلفنی با دستگاه

برخورداری از امکان ثبت وقایع با 60 حافظه و نمایش آن بر روی LCD

هشدار قطع و وصل برق به وسیله پیامک

تایمر رله خروجی با امکان برنامه ریزی جهت فعال و غیر فعال کردن در زمان مشخص

   گزارش ورود و خروج و اعلام قطع و وصل برق با تماس سخنگو یا SMS

دزدگیر اماکن سایلکس

کمپانی سایلکس دارای بیست سال سابقه در زمینه تولید سیستم های امنیتی و حفاظتی می باشد . اولین محصول تولیدی این کمپانی دزدگیر اتومبیل بوده که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی به تنوع محصولات خود افزوده و اکنون به یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید سیستم های امنیتی اماکن و ریموت کنترل های درب اتوماتیک تبدیل شده است . دزدگیر منزل سایلکس مدل SG7 سیم کارتی است که علاوه بر آژیر امکان پیامک کوتاه و تلفن کردن را دارد .

کلام آخر

دزدگیر اماکن و جک پارکینگی از ابزار های کارآمد است که برای حفظ امنیت محل کار و منزل شما بسیار ضروری است . در این مقاله تلاش کردیم تا نکات لازم برای خرید جک پارکینگی و دزدگیر اماکن و آیفون تصویری را به شما بگوییم برای خرید دزدگیر اماکن و جک پارکینگی  باید به این نکته هم توجه داشته باشید که از شرکت و مجموعه ای  معتبر و مطمئن خریداری کنید تا محصولی اصل و با کیفیت داشته باشید . اگر به دنبال خرید آسان و بی دغدغه و مطمئن هستید می توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید .

ادرس سایت :

https://sohaeshop.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس