استاندار تهران: بیش از ۲۰ هزار نفر تامین امنیت انتخابات را عهده دارند

استاندار تهران با اشاره به اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات باید زمینه‌های حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنیم گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر در تهران بزرگ وظیفه تامین امنیت را عهده دارند.

به گزارش مشرق بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در همایش تربیت مدرس عوامل انتظامی مستقر در شعب تهران بزرگ با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: انتخابات میراث گرانقدر انقلاب و امام است و جمهوری به معنای نهادینه کردن اراده مردم است که همواره مورد تاکید امام و مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید:

سه مناظره، سه طرح جبهه غرب‌گرا و یک مرد در میدان

وی افزود: انتخابات به مثابه مردمی کردن حکومت است و امروز بیش از هر زمان‌دیگری نیازمند حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم.

استاندار تهران عنوان کرد: همه ما به عنوان مجریان انتخابات باید زمینه‌های حضور پررنگ و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنیم؛ به علاوه مهم‌ترین رکن برگزاری انتخابات برقراری امنیت است و همه ما باید شرایط امن را برای حضور بی دغدغه مردم را فراهم کنیم.

محسنی بندپی سپس با اشاره به لزوم حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات گفت: در تهران بزرگ بیش از بیست هزار نفر وظیفه تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند.

 ۳۲۲ واحد تولیدی راکد در استان تهران به چرخه تولید بازگشت

 انوشیروان محسنی بندپی در همایش تربیت مدرس عوامل انتظامی مستقر در شعب تهران بزرگ با اشاره به شرایط خاص تهران اظهار داشت: حقیقتا تهران بزرگ معجونی از مشکلات، ناهنجاری‌ها و سرریز آسیب‌های اجتماعی کشور است.

وی سپس با اشاره به اقدامات اقتصادی انجام گرفته افزود: در سال ۹۹ تعداد ۳۲۲ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشت و ۱۲۴ درصد تحقق اشتغال داشتیم.

استاندار تهران با تشکر از نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت خاطرنشان کرد: کاهش ۸.۵ درصدی سرقت در تهران بزرگ در مقایسه با کشور قابل تقدیر است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس