سید ابراهیم رئیسی برجام

بیانیه نویسان انقدر سراسیمه دستور مقامات سیاسی شان را اجرایی کردند که اوقات شرعی و زمان طلوع و غروب افتاب در تهران و خوزستان را به اشتباه گرفتند.

به گزارش مشرق، در پی انتشار دو اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی کرونا در تهران طی یک ساعت پس از طرح شبهه رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در تجمع حامیان آیت الله رئیسی در اهواز در جریان مناظره امروز داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، ستاد انتخاباتی مردمی حامی ایت الله رییسی در اهواز به این بیانیه ها واکنش نشان داد.

در اطلاعیه ستاد مردمی حامی سید ابراهیم رییسی امده است:

متاسفانه نگاه سیاسی و سراسیمه بعد از تجمع بزرگ خوزستان باعث شده مسئولان متولی موضوع در عرض سه روز بیانیه های متناقضی صادر کنند و طی یک ساعت شب گذشته هم با انشاء دو بیانیه عجیب، رکورد گذشته را در این خصوص شکستند که ای کاش به جای صدور بیانیه پشت درهای بسته در تهران، از نزدیک واقعیات میدانی خوزستان را مشاهده می کردند.

این اطلاعیه افزوده: انطور که در تصاویر مستند میدانی روشن است، به جز موارد اندکی که ناشی از شور و شوق اجتناب ناپذیر مردم از دیدن مقامی مسوول میان خودشان بعد از هشت سال بود، پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا بطور کامل اجرایی شده بود و ظرف روزهای گذشته سه مستند میدانی برای روشن شدن این موضوع از سوی ستاد آیت الله رییسی منتشر شده است.

این اطلاعیه می افزاید: حتی فراتر از وظایف ابلاغی در پروتکل، جهت تامین سلامتی مردم تمهیدات بیشتری در تجمع مردمی اهواز در نظر گرفته شد که این موضوع به تایید دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز رسیده است.

بر اساس اطلاعیه ستاد های حامی ایت الله رئیسی، بیانیه نویسان ستاد ملی کرونا در تهران انقدر سراسیمه دستور مقامات سیاسی شان را برای تولید بیانیه های زنجیره ای در این خصوص اجرایی کردند که اوقات شرعی و زمان طلوع و غروب افتاب در تهران و خوزستان را به اشتباه گرفتند.

این بیانیه می افزاید: در خوزستان داغ، این روزها حتی بعد از غروب افتاب دمای هوا زیر ۴۵ درجه نیست و اینکه مسوولین ستاد ملی کرونا در تهران  در خنکای دلچسب تهویه های مطبوع دستور دهند ساعت ۱۹ که هنوز آفتاب اهواز در اسمان است، تجمع مردمی در فضای غیر مسقف در دمای ۵۰ درجه برگزار شود، جای تامل دارد.

این بیانیه یادآور می شود به دلیل موقعیت خاص جوی خوزستان مسوولین محلی و استانی موافقت کردند که مراسم بعد از غروب افتاب و  کاهش دما برگزار شود؛ موضوعی که به دلیل عدم درک مناسب از موقعیت منطقه در اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی، به شکلی تحریف شده منتشر شده است.

این اطلاعیه تاکید کرده برای مردم خونگرم خوزستان زندگی شبانه عادی است و این واقعیتی است که متاسفانه نویسندگان عجول بیانیه ها در تهران، از درک ان عاجز بوده اند.

ستادهای انتخاباتی حامی ایت الله رییسی در پایان با اشاره به عزیمت مردم از نقاط مختلف خوزستان به اهواز برای شرکت در مراسم تاکید کرده: از آنجا که مردم منطقه طی ۸ سال گذشته هیچ مسوول عالیرتبه دولتی را در جمع خود ندیده اند، بسیار طبیعی است که با شنیدن خبر حضور سید ابراهیم رئیسی، مشتاقانه از جای جای استان در مراسم شرکت کنند که این موضوع هم با کمال تاسف در بیانیه دبیرخانه ستاد کرونا تحریف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بختیاری IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    16 7
    از کسانی که هیچ عملکرد و برنامه ای طی سالهای گذشته وآینده نداشتن فرافکنی ومغلطه بعید نیست.ولی نادان هستند ونمیدونن که رژ لب اونها دیگه رنگی نداره.!
    • عبدالله مومن IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      5 6
      سوزش فسیل های در حال موت افساداتی. قابل درک است.
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
      0 0
      مجمع منحرفان از دین
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    5 3
    ستاد تهران در مورد سفرهای نوروزی و فاجعه ی موج ۴ بیانیه نداد؟ اهان حواسم نبود اون مال دولت بود، اشکال نداشت.
  • محمدایوب IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    6 2
    آقای روحانی رییس جمهور محبوب دلها. حیف است دراطاق شیشه ای بمانید شما که سلامت بی بی سابقه از دوران ماقبل تاریخ به ارمغان آوردید. بیایید توی مردم. در استودیوم آزادی. شما در اطاق شیشه ای مخصوص.ضد عفونی شده. ودها کولر گازی وانواع مواد ضد عفونی حتی ضد عفونی توالتها و ضد توپ و تانک. ومردم در محیط باز. بیایید مردم تشکر کنند مستقیم به گوشتان برسد ترا به روح سکینه ترا به سر واعظی. ترا به جان ربیعی. ترا به جان معاون زنان ابتکار بیا مردم درانتظارند
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    3 3
    روحانی و یارانش که منفور مردم هستند سعی در تخریب محبوبیت سید ابراهیم دارند اما نمیدانند با این رفتارهای عجولانه و مغرضانه علاقه و احترام مردم نسبت به ایشان بیشتر میشود .کاش آقایان در نوروز۹۹و۱۴۰۰هم آنقدر نگران مردم میشدند و فکری بحال متروی شلوغ تهران میکردند
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    4 5
    تبلیغات و ریا . موقع انتخابات همه به فکر محرومین می افتند و دلسوز مردم می شوند . گول نمایش های کاندیداها را نمی خوریم
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      1 3
      گول نمیخوری و دوبار به روحانی رای دادی؟ بوورو عمو
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    2 4
    کاسبان کرونا به زودی بساط خودتان را جمع می کنید و می روید به فکر کاسبی جدید باشید
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 2
    گل به خودی تیم رسانه ای آیت الله رییسی ستادکرونا که دست اصلاح طلبان است ، این ستاد خودش مجوز میده و خوب میداند که دادن مجوز دلیلی بر اقبال مردم نیست ، و حالا هم میگه تخلف شده ، وقتی هفته گذشته اجازه سفر به مردم ندادند ، چطور مردم رضایت بدن به مصوبه ستاد کرونا برای تبلیغات ، تیم رسانه ای حاج آقا باید مواظب انداختن پوست خربزه از طرف حریف زیر پایشان باشد.
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      0 2
      رئیس ستاد و مشاور ایشان گفته بود ویروس کرونا ساخته بیل گیتس است. از این ستاد چه انتظاری داری؟
  • مقدس IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    2 2
    بی ...تر از علی ربیعی خود شیخ روسیاه هست ، تمام‌این خزعبلات بی سرو ته و فریبکارانه که کاندیداهای دولت و اصلاحاتی ها در مناظرات انتخاباتی نشخوار کردند و حاشیه سازی هاو دروغ پراکنی های پیرامونی و بزرگنمائی ها توسط سایتها و جریده های مزدورشون تماما توسط ربیعی و حجاریان با هماهنگی سرویس B B C در حال اجراء هستند
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    2 2
    راست گفته اند،زندگی مامردم خونگرم خوزستان بعدازغروب تازه شروع میشه وجای دروغ گویان توی جهنم..بذارانقدر دروغ ببافتد تا جونشون دربیاد..سفرهای نوروزی که جناب روحانی ازاد گذاشتند وعشق وکیف لب دریای اشراف زاده گان کرونا نمیگیرن..اجتماعی که کاملا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و برای دیدار اقاسید عزیز امدند،کرونا می گیرن خدا شیطنتون ومکرتون به خودتون برگردونه*درود برسیدابراهیم بت شکن رای ما جناب رییسی*به کوری چشم دشمنان آقاسید*
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    1 3
    ما ملت انقلابی خونگرم خوزستان از دولت تدبیر و امید آقای روحانی و وزرای بی لیاقتش اعلام بیزاری می کنیم و چنین دولتی را فاقد صلاحیت در اداره کشور می دانیم. در انتخابات ٢٨ خرداد اصلاح طلبان و غرب پرستان را از صحنه سیاست کشور حذف خواهیم کرد. انتخاب اصلح و انقلابی ما مردم خوزستان آیت الله سید ابراهیم رئیسی می باشد.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    3 0
    دم انتخابات همه یاد مناطق محروم میفتند و جالبه مناطق محروم پر جمعیت؟ وگرنه سید از جانب بیرجند و زاهدان سخنی به میان نیاورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس