کد خبر 1230591
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
جلیلی نمایه

سعید جلیلی در پنجمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که بخش پایانی بود، گفت: رئیس جمهور باید رئیس‌ همه جمهور باشد.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری هم در آخرین اظهارات خود گفت: چهار سال آینده باید چهار سال جهش باشد و این جهش یک جهاد بزرگ و تلاش ستُرگ می‌خواهد. صحبت از رئیس جمهور می‌کنیم، رئیسی که باید بداند رئیس همه جمهور است و باید همه مردم را در بر بگیرد و همه حقوق آنان را مورد توجه قرار دهد نه اینکه به بخشی از حقوق آنان توجه کند.

وی افزود: رئیس جمهور باید بداند که در رأس چه دستگاهی قرار می‌گیرد و مطلع باشد در بدنه و رأس دستگاه‌ها چه خبر است. باید بداند تا او را بازی ندهند. رئیس جمهور باید محیط داخلی، منطقه‌ای و بین المللی را به خوبی بفهمد تا به اندک موضوعی و بهانه‌ای کار را تعطیل نکند.

هشت سال است که سایه به سایه در حد توان خود مسائل کشور را دنبال می‌کنیم

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: ما هشت سال است که سایه به سایه در حد توان خود مسائل کشور را دنبال می‌کنیم. اگر کار خوبی بود، تأیید کردیم و اگر کار ناقصی بود، سعی کردیم به تکمیل آن کمک کنیم و اگر کار خطایی انجام شد تلاش خود را انجام دادیم تا آن کار تصحیح شود.

وی تأکید کرد: کارنامه ما امروز روشن است و در همه موضوعات سعی کردیم که برای اداره کشور یک برنامه واقعی و قابل اجرا که نوید جهش را می‌دهد داشته باشیم و این برنامه را نوشته‌ایم. نباید مسائل را تقلیل داد و نباید دچار تعارفات شد. ما فکر می‌کنیم رویکردها باید از اینکه حل مشکل «آب خوردن کشور» را هم به دیگران نسبت دهیم و منتظر دیگران باشیم به جهش کشور ارتقاء یابد.

جلیلی تصریح کرد: مستقل از تمام جناح‌ها و بازی‌های سیاسی و مستقل از هر گونه حرکت و تعارفی که خدای نکرده در این مسیر خدشه ایجاد کند، باید گام برداریم و به فکر جهش کشور باشیم. امیر مومنین علی (ع) می‌فرمایند: «خدایا تو خود شاهدی از آنچه از جانب ما صورت گرفت، نه تلاشی بود برای کسب قدرت و نه زیاد کردن ثروت بلکه می‌خواهیم نشانه‌های دین تو را برگردانیم، اصلاح واقعی را انجام دهیم تا بندگان ستم دیده تو احساس آرامش و امنیت کنند و دین تو برپا شود.»

وی تأکید کرد: امروز ما در محضر خداوند، امام (ره)، شهدا و مردم صادقانه هر آن چیزی را که در این هشت سال به آن رسیدیم و فکر می‌کنیم که برای آینده کشور می‌تواند یک برنامه درست باشد را به شما تقدیم می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس