کد خبر 1230512
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
مهرعلیزاده نمایه

محسن مهرعلیزاده در دومین بخش از سومین مناظره انتخاباتی گفت: برنامه من بازگرداندن اعتماد و دمیدن روح امید به کالبد جامعه است.

به گزارش مشرق، مهرعلیزاده در بخش دوم مناظره و در انتقاد از برنامه‌های دیگر کاندیداها، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های من فقدان اعتماد مردم و نبود امید اجتماعی است، گفت: اگر امروز علیرغم توصیه‌های مکرر مسئولین، تبلیغات شبانه‌روزی صداوسیما و بنرها و پوسترهای رنگارنگ، هنوز فضای انتخابات سرد و بی روح است، به دلیل بی‌اعتمادی مردم به میزان تأثیرگذاری آنان و ناامیدی از رویاهایی است که داشته‌اند و برآورد نشده است.

وی افزود: در طول این سال‌ها موضوعاتی مانند زنان، جوانان، اقوام، مذاهب، مستضعفین و حتی انتخابات، مفاهیم اصلی خود را از دست داده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: دغدغه من جوانان نخبه‌ای است که آنقدر عرصه بر آنها تنگ شد که به جای نشستن بر روی صندلی مدیریت کشور، باید روی صندلی هواپیما بنشینند و از کشور فرار کنند و یا جوانانی که هزاران دلیل برای رفتن دارند و یک دلیل برای ماندن ندارند.

مهرعلیزاده تصریح کرد: آیا فرصت برابر برای کسب دانش، اشتغال و سهیم کردن زنان در عرصه‌های مدیریت کشور فراهم شده است؟ آیا برای اقوام و مذاهب مختلف کشور در تمامی شئون فرصت برابر ایجاد شده است؟

وی افزود: برای اجرای اصل پانزدهم قانون اساسی و استفاده از زبان محلی در مطبوعات، رسانه‌ها و تدریس در مدارس اقدام جدی صورت گرفته است؟

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: امروز علیرغم توصیه‌های زیبای حفظ وحدت، اهل سنت را بی دلیل از حضور در عرصه‌های مدیریتی باز داشته ایم و حتی در داشتن مراکز فرهنگی و عبادتگاهشان نیز دچار محدودیت هستند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه امروز با تبلیغ زندگی اشرافی مسئولان و با اخبار فساد، ارتشاء، اختلاس‌های چندهزار میلیاردی نهال امید در دل محرومان و مستعضفان خشکانده شده است گفت: برنامه بنده که دولت زندگی نام دارد بازگرداندن اعتماد از دست رفته مردم و دمیدن روح امید در کالبد جامعه است.

وی ادامه داد: منظور من از توجه به زنان و جوانان، فراهم کردن شرایط برای فراهم کردن نقش مؤثر و عادلانه ایشان در مدیریت کشور است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: نقش امثال مریم میرزاخانی‌ها و مریم بختیاری‌ها در برنامه بنده است.

مهرعلیزاده گفت: منظور من از توجه به اقوام، توجه به نقش همه هموطنان لر، کرد، ترکمن، بلوچ، سیستانی، عرب، گیلک و فارس و دیگر حاشیه نشینان شرق و غرب و شمال کشور است.
وی افزود: منظور من از توجه به اهل سنت در سالیان سال مرزهای ایران بزرگ را در شرق و غرب کشور عاشقانه و بدون چشمداشت حفظ کرده اند و در دوران انقلاب، جنگ و سازندگی در کنار سایر هموطنانشان بودند اما در داشتن فرصت‌های برابر مانند دیگران گرفتار تبعیض شده اند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در دولت زندگی، بنده خود را موظف به جبران تبعیض‌های گذشته به ایشان و بهره گیری از توان نخبگان اهل سنت در سطوح عالی کشور اعم از وزارت، استانداری، سفارت و ریاست سازمانهای دولتی بزرگ می دانم.

مهرعلیزاده افزود: منظور من از توجه به محرومین و مستضعفین، توجه اصولی و زیربنایی جهت توانمندسازی ایشان است و رفع محرومیت را در تولید ثروت و نه توزیع فقر می دانم.

وی تاکید کرد: درباره صحبت‌های آقای زاکانی باید عرض کنم که ایشان به کرسنت توجه کردند، خوب است، اما فکر می‌کنم که به «اف‌ای تی‌اف» هم توجه کنند باید به آب در آسیاب ترامپ ریختن و تورم یک رقمی هم توجه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    گربه ننه و روباه ها
  • ميثم IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    واقعا گستاخ و پر رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس