قاضی زاده هاشمی وارد محل مناظره شد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره اینکه گفته می شود موضع شما درباره مذاکرات و آینده «برجام» چیست؟ گفت: کاری خواهیم کرد که ملت بزرگ ایران از مزایای آن برخوردار شوند.

به گزارش مشرق، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز پس از ورود به صدا و سیما به منظور شرکت در سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که برای درک عینی و شناخت دغدغه های مردم از چه روشی استفاده می کنید؟، گفت: کسی به جز بودن در میان مردم، نمی تواند دغدغه آنها را درک کند. دغدغه های مردم بدون حضور مستقیم و مداومت در ارتباط دائمی قابل درک نیست. لازمه مدیر بودن در جمهوری اسلامی همراهی با مردم است.

وی افزود: بعضی از دوستان می پرسند موضع شما درباره مذاکرات و آینده برجام چیست؟ باید بگویم هر دولتی که روی کار بیاید به قراردادهای بین المللی متعهد خواهد بود، اما حتما کاری خواهیم کرد که ملت بزرگ ایران از مزایای آن برخوردار شوند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داست: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است؛ برای اینکه دست بالاتر را داشته باشند و طرف مقابل چیزی به دست نیاورد و فقط زبان اقتدار را متوجه می شوند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: البته ما دست پُری داریم و آنها به زودی خواهند فهمید که باید به مذاکرات به صورت عملی فیصله بدهند. نباید گذاشت زمان به نفع طرف مقابل سپری شود و ما حتما چرخه زمان را به نفع ملت ایران تغییر خواهیم داد.

وی گفت: من خیلی امیدوار هستم که خیلی زود نتایج عملی در مذاکرات در دولت سلام مشهود باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس