لحظه ورود رئیسی به محل مناظره

از مهم ترین ملاک‌های مدیرانی که می خواهم انتخاب کنم مردمی بودن و ضد فساد بودن و دارای روحیه انقلابی بودن است و اهل ما می توانیم بودن که برای مسائل پیش آمده مدام بهانه نیاورد که نشد و از این حرف ها.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به سازمان صداوسیما برای شرکت در مناظره سوم نامزدهای ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی پیرامون نحوه ارتباط با مردم و اطلاع از دغدغه‌های آنها، گفت: از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است.

وی افزود: باید از مردم، در مردم و با مردم بود و از نزدیک باید با مردم سخن گفت و شکایات و دغدغه های آنها را شنید.

رئیسی با تاکید بر اینکه از شروط موفقیت یک مدیر مردمی بودن در عمل است، گفت: نامه هایی که مردم برایم میفرستند را می‌خوانم و در فضای مجازی هم دغدغه‌های مردم رصد می‌کنم و مواردی را که قابل پیگیری باشد برای پیگیری به بخش‌های مربوطه ارجاع می‌دهم.

وی گفت: در سازمان اداری خودم علاوه بر مدیران عالی، با مدیران میانی و سطوح اداری در ارتباطم و نظرات آنها را مطلعم و خواسته هایشان را رصد میکنم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مدیرانی را برای اداره کشور انتخاب می‌کنیم که دارای ۳ ویژگی مهم مردمی بودن، ضد فساد بودن و روحیه انقلابی داشتن به این معنی که اهل ما می‌توانیم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس