7

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر نگاه مسئولین به مردم نگاه از بالا به پایین و ارباب و رعیتی نباشد، مسئولین بهتر و دقیق تر می توانند با دغدغه های مردم آشنا شوند.

به گزارش مشرق،  محسن مهرعلیزاده عصر امروز (شنبه) در بدو ورود به سازمان صداوسیما به منظور شرکت در سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران، درباره درک عینی دغدغه های مردم و پیش بینی راه حل های برطرف کردن آنها، گفت: به نظر من دغدغه های مردم در صورتی شناخته می شوند که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچ سانسور و تغییری به گوش مسئولان برسد.

وی افزود: زمانی که دولت بتواند از متخصصین امر بدون درنظر گرفتن موضوعات حاشیه ای استفاده کند، دغدغه های مردم شناخته می شود. همچنین زمانی که شفافیت باشد، در تمام حوزه ها دغدغه های مردم به نحو بهتری شناسایی می شود.

مهرعلیزاده اظهار کرد: آنچه در میان مردم و در روزگار مردم می گذرد، امروز در رسانه های متعدد در سطح دنیا منتشر می شوند.لذا دغدغه های مردم به وضوح و روشنی در این بستر مشخص است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر نگاه مسئولین به مردم نگاه از بالا به پایین و ارباب و رعیتی نباشد، مسئولین بهتر و دقیق تر می توانند با دغدغه های مردم آشنا شوند.

وی ادامه داد: اگر سیستم، متشکل از نماینده های واقعی مردم باشد و انتخابات در مسیری باشد که افراد متخصص و دلسوز و کسانی که آشنا به مشکلات مردم هستند، انتخاب شوند و کسانی که از طریق گروه های سیاسی انتخاب شده اند، روی کار نیایند، دغدغه های مردم از طریق مجلس به گوش مسئولین می رسد و تصمیم گیری روشن تر و واضح تری انجام می شود و در فرآیند سریعتری به قوانین و مقررات تبدیل می شود.

مهرعلیزاده عنوان کرد: امیدوارم با برنامه هایی که تدوین کردم و در مناظره امروز به بیان آنها خواهم پرداخت، بتوانم دغدغه های مردم را بازگو کنم، تا با همفکری مردم آینده کشور را بسازیم تا مشکلات به حداقل کاهش یافته و دغدغه های اساسی و خطرآفرین در جامعه نداشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس