کد خبر 1230231
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
واعظی

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: در حزب نتوانستیم به این نتیجه برسیم که از کاندیدای خاصی حمایت کنیم، بنابراین به اعضا گفتیم به هر شخصی فکر می‌کنند مناسب است، رأی دهند.

به گزارش مشرق، محمود واعظی، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره حمایت حزب متبوعش از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در حزب اعتدال و توسعه تا امروز فرصت نکرده‌ایم که به مصادیق این چنینی در امر انتخابات ورود کنیم.

 این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد:  جلساتی هم که در شورای مرکزی برگزار کردیم تماماً درباره تشویق مردم برای حضور در انتخابات، مشارکت حداکثری و این که باید یک انتخابات خوب و  پر شور داشته‌ باشیم بوده است و روی همه این موارد هم توافقات لازم انجام شد.

 وی ادامه داد: اما این‌که از یک کاندیدا حمایت کنیم یا خیر نتوانستیم تصمیم بگریم و گفتیم، اعضای حزب خودشان بروند به فردی که فکر می‌کنند مناسب است، رأی بدهند.

واعظی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا حزب اعتدال و توسعه با دو نامزد اصلاح‌طلب این دوره از انتخابات؛ عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده جلسه‌ای داشته است یا خیر گفت: جلسه‌ای با این دونامزد نداشتیم چرا که همه این افراد را می‌شناشیم و جدید نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوخته IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    7 0
    کذاب
  • FR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    2 0
    شما هم به رئیسی رای میدهید !
  • IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    اعتدال وتوسعه!!!!خخخخخخخ کلا این جریان چندتا طرفدار داره!!!!!!! هرکی میخواد آخر شه بگه وابسته این جریان های ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس