سرویس خواب یکی از اجزای اصلی اتاق خواب است که هم محل مناسبی را برای خواب و استراحت فراهم می کند و هم در زیبایی دکوراسیون اتاق خواب نقش مهمی دارد . سرویس خواب در سبک های مختلف و مدل های متنوع تولید می شود . قبل از خرید سرویس خواب باید با مدل های مختلف آن آشنایی داشته باشید و اطلاعات لازم در زمینه انتخاب سرویس خواب را کسب کنید تا راحت تر بتوانید مدل مناسب را انتخاب کنید . در فروشگاه آنلاین دی ایران با آدرس اینترنتی  dayiran.comکه یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی با نماد اعتماد میباشد می توانید مدل های متنوع و جدید انواع سرویس خواب را مشاهده کنید و به صورت غیر حضوری خریداری کنید .

اجزای سرویس خواب

سرویس خواب شامل تخت خواب ، پاتختی ، آینه ، میز توالت یا همان میز آرایشی ، صندلی ، پاف و کمد میباشد . ممکن است در بعضی از سرویس خواب ها این اجزا کم و زیاد باشند ولی در همه ی آنها تخت خواب ، ست آرایشی و پاتختی جز اجزا اصلی می باشد . در صورت کوچک بودن فضای اتاق انتخاب کمی سخت تر است و باید بسیار هوشمندانه عمل کنید تا کمترین فضای ممکن از اتاق اشغال شود .

سرویس خواب

سرویس خواب دو نفره برای افراد متاهل مناسب است و در سبک های مدرن ، کلاسیک و سلطنتی تولید می شوند . سرویس خواب عروس را می توانید از مدل های سلطنتی انتخاب کنید تا اتاق خواب عروس جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد . خرید اینترنتی انواع سرویس خواب دو نفره با مشاوره تخصصی و مستقیم از تهران به سراسر کشور در سایت دی ایران با آدرس اینترنتی dayiran.com  محیا شده است.

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان به شکل سرویس خواب پسرانه و سرویس خواب دخترانه تولید می شود . مدل های پسرانه دارای طرح های مناسب با سلیقه و روحیات پسران هستند و مدل های دخترانه دارای طرح های فانتزی و مناسب با روحیات لطیف دخترانه می باشند . سرویس خواب نوجوان شامل تخت خواب نوجوان ، ست آرایشی و پاتختی می باشد . میز تحریر نیز یکی از لوازم لازم برای اتاق نوجوان است که می توانید آن را ست و هماهنگ با سرویس خواب خریداری کنید . در خرید سرویس خواب نوجوان یکی از فاکترهای مهمی که میبایست مورد توجه قرار گیر استحکام است . نوجوانان به دلیل فعالیت فیزیکی بالا نیاز به یک سرویس نوجوان محکم دارند تا بتواند در مقابل فعالیتهای نوجوان مقاومت کند و زود دچار آسیب نشود و هنگام خوابیدن صدا ندهد . خرید اینترنتی انواع سرویس خواب نوجوان نیز بصورت اینترنتی و مستقیم از تهران به سراسر کشور در سایت دی ایران با آدرس اینترنتی dayiran.com  محیا شده است.

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوزراد

سرویس خواب نوزاد یکی از لوازم اصلی سیسمونی نوزاد و دکوراسیون اتاق خواب نوزاد است . سرویس خواب نوزاد باید دارای استحکام و ایمنی مناسب باشد . سرویس خواب های نوزاد دارای مدل های پسرانه و دخترانه می باشد که معمولا رنگ آنها با هم متفاوت است ، رنگ صورتی برای نوزاد دختر و رنگ آبی برای نوزاد پسر انتخاب می شود . گاها سرویس خواب نوزاد را مانند نمونه ای که در تصویر زیر آمده است بصورت دومنظوره انتخاب میکنند این سرویس های نوزاد با اندک تغییر میتوانند در راستای تخت خواب کشیده شده و برای هنگامی که قد نوزاد بلندتر میشود و حتی برای دوره نوجوانی او مناسب باشند . برای خرید انواع سرویس خواب نوزاد در هر جای ایران که هستید به سایت دی ایران با آدرس اینترنتی dayiran.com  مراجعه فرمایید.

سرویس خواب نوزاد

جنس سرویس خواب

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید متریال بکار رفته در ساخت سرویس خواب است . چوب ، ام دی اف ، ملامینه (نئوپان) و فلز از جمله موادی هستند که در ساخت سرویس خواب از آنها استفاده می شود . چوب وزن سنگینی دارد و قیمت آن بسیار گران است به همین دلیل کمتر از آن استفاده می شود ، چوب در تولید بعضی از مدل های سلطنتی استفاده می شود . ام دی اف یکی از مواد با کیفیت و مرغوب است که وزن آن از چوب سبک تر است و همچنین قیمت مناسب تری دارد . ملامینه نیز از ام دی اف سبکتر و ارزان تر است . سرویس خواب های فلزی نیز در طرح ها و مدل های ساده تولید می شوند و اگر به دنبال سرویس خواب ارزان قیمت هستید باید از بین مدل های فلزی مدل مناسب را انتخاب کنید .

رنگ سرویس خواب

برای انتخاب رنگ سرویس خواب علاوه بر سلیقه شخصی خود باید به چند نکته دیگر نیز توجه کنید تا دکوراسیون اتاق خوابتان زیباتر شود . رنگ سرویس خواب باید با وسایل دیگر اتاق ست و هماهنگ باشد ، رنگ اجزایی از قبیل دیوار ، کفپوش و فرش اتاق باید در نظر گرفته شوند . اگر اتاقتان کوچک است سرویس خواب را از مدل های مدرن با رنگ روشن انتخاب کنید تا فضای اتاق روشن تر و دلبازتر شود .

سرویس خواب از لحاظ سبک طراحی

سرویس خواب ها از نظر سبک به انواع کلاسیک ، سلطنتی و مدرن تقسیم می شوند که هر کدام از این سبک ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و برای دکوراسیون های مرتبط با این سبک ها مناسبند . می توانید در سایت اینترنتی دی ایران تعداد زیادی سرویس خواب از سبک ها و مدل های متنوع را مشاهده نمایید .

  • سرویس خواب سلطنتی دارای منبت کاری ها و تزیینات زیادی است و همچنین تاج این سرویس خواب ها بلند است و برای اتاق های کوچک مناسب نیستند و مخصوص دکوراسیون های تجملاتی و اتاق های بزرگ هستند . سرویس خواب کلاسیک نیز مشابه مدل های سلطنتی است با این تفاوت که تزیینات و منبت کاری های آن کمتر است و تاج کوتاهتری دارد .
  • سرویس خواب مدرن در سبک های جدید و ایده های نو و تازه تولید می شود . از ویژگی های سرویس خواب های مدرن سادگی می باشد و این سادگی در کنار شیک بودن می تواند دکوراسیون زیبایی خلق کند . در مدل های مدرن به اندازه فضا توجه بیشتری شده است و سعی می کنند سرویس خواب ها را طوری طراحی کنند که جای کمتری اشغال کنند به همین دلیل برای اتاق های کوچک مناسبند .

خرید سرویس خواب

یکی از روش های خرید که امروزه باب شده است خرید اینترنتی و غیر حضوری است . با خرید اینترنتی و آنلاین در مدت زمان کمی می توانید مدل های متنوعی از انواع سرویس خواب را مشاهده کنید بدون اینکه لازم باشد از خانه بیرون بروید و در ترافیک های سنگین بمانید . دی ایران به نشانی dayiran.com یکی از فروشگاه های آنلاین با نماد اعتماد است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش آنلاین و غیرحضوری در عرصه مبلمان میباشد . در دی ایران می توانید مدل های متنوعی از انواع سرویس خواب را مشاهده نمایید که همگی از مدل های جدید و بروز هستند . قیمت سرویس خواب های دی ایران به دلیل ارسال مستقیم از تولیدی بسیار منصفانه است و با خیال راحت می توانید در هر جای ایران که هستید خرید خود را از این فروشگاه آنلاین انجام دهید .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس