انتصاب «شاد» از نوع بی سر و صدا در آموزش و پرورش! - کراپ‌شده

نوروز امسال، خبرهایی مبنی بر استعفای مسؤول شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) منتشر شد؛ حتی «الحسینی» دلایل استعفایش را هم مطرح کرد اما وزارت آموزش و پرورش تا دیروز درباره وضعیت مسؤول «شاد» در سکوت بود!

به گزارش مشرق، نوروز امسال خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه سید حسن الحسینی مسؤول شبکه آموزشی دانش‌آموزان استعفا کرده است اما وزارت آموزش و پرورش هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشت. 

اواخر فروردین امسال الحسینی در این خصوص گفت: «بنده از مدیریت اجرایی «شاد» کناره‌گیری کردم و قبلا هم البته استعفا کرده بودم اما اکنون به شکل رسمی کناره‌گیری کردم؛ علت اصلی هم مشکلات شخصی است البته نارسایی‌هایی هم در کار وجود دارد که طبیعی است».

وی ادامه داد: «یک ابرپروژه‌ای مثل شاد به عنوان اولین تجربه است و با مشکلات انتقالی که در شاد هم از جهت زیرساخت‌ها و هم دیتاهای درونی آموزش و پرورش هست، طبیعی است که نارسایی‌هایی وجود داشته باشد؛ این پروژه با همت عالی وزیر آموزش و پرورش و همه کسانی که در این مسیر از اول زحمت کشیدند، شکل گرفت و صمیمانه تشکر می‌کنم ولی این پروژه لازم دارد که وقف بیشتری مصروف توسعه آن شود و من واقعا فکر می‌کنم با توجه به ضرورت پرداختن و وقت گذاشتن برای مشکلات شخصی‌ام، نمی‌توانم همزمان وقت لازم را بگذارم و اصرار دارم که در این سمت نباشم».

انتصاب «شاد» از نوع بی سر و صدا در آموزش و پرورش!

 جالب اینجاست که وزارت آموزش و پرورش به این خبر هم واکنشی نشان داد و حالا بعد از گذشت حدود ۲ ماه از این جریان، روز گذشته خبری در پورتال وزارت آموزش و پرورش منتشر شد که با علامت تعجب همراه بود. 

در این خبر، نیلوفر شرفی به عنوان مشاور وزیر و مسؤول شبکه آموزشی دانش‌آموزان معرفی شده است. نکته پر ابهام این ماجرا، این است که چرا انتصاب خانم شرفی که در دفتر «شاد» پیش از این با سیدحسن الحسینی کار می‌کرد، اطلاع‌رسانی نشده بود! حتی خبر این انتصاب در بخش انتصابات پورتال وزارت آموزش و پرورش بارگذاری نشده است!

انتصاب «شاد» از نوع بی سر و صدا در آموزش و پرورش!

چرا وزارت آموزش و پرورش درباره انتصاب مسؤول شبکه «شاد»، سیاست سکوت را در پیش گرفته است؟!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس