کد خبر 1228721
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
مهرعلیزاده نمایه

محسن مهرعلیزاده در بخش چهارم مناظره انتخاباتی در بخش پاسخگویی به سوالات گفت: ۳ وزیر من از زنان است.

به گزارش مشرق، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، محسن مهرعلیزاده در  بخش چهارم مناظره انتخاباتی در بخش پاسخگویی به سوالات گفت: به همت دانشمندان جوان در سال‌های گذشته، دانش هسته‌ای در زمینه‌های مختلف پزشکی و داروسازی پیشرفت پیدا کرده است، باید این دانش بومی شده و در اختیار توسعه فناوری‌های جدید کشور قرار گیرد. این کار با ایجاد انستیتوهای تحقیقاتی قابل انجام است.

مهرعلیزاده تأکید کرد: باید به جوانان میدان داد، آنها را حفظ کرد و نگه داریم؛ نباید جوانان را از کشور فراری دهیم، عمده این دانش در دست جوانان است و آنان با کسب درجات علمی توانسته‌اند به موفقیت‌های زیادی دست یابند.

وی ادامه داد: جمعیت قابل توجهی از کشور، جوانان و زنان هستند که به دلیل برخی فشارها نتوانستند از حقوق اجتماعی خود دفاع کنند. باید بانوان را در فضاهای کارشناسی و مدیریتی به کار گرفت؛ تصمیم گرفتم در هر استان یک نفر از معاونان استاندار، از زنان باشم. سه وزیر خود را از میان زنان انتخاب خواهم کرد. اگر مجلس همکاری کرد که خوب است وگرنه به عنوان معاون از زنان در کابینه استفاده خواهم کرد تا تبعیض از بین برود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: میانگین سنی دولتم را ۴۵ سال اعلام کردم. این افراد، جوانان نخبه و باسوادی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    4 0
    معصومه ابتکار یکیش فکر کردی منو میزارن
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    3 1
    حرف مفت کنتور نداره بزن.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    6 1
    دارن عوام فزیبی میکنند
  • دانشمند IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    2 1
    امروز در مناظره مسئله : گشت ارشاد ، فیلترینگ ، حقوق بانوان و... . مطرح شد !!! اولاً : من بیست سالمه و اختلاف نظرهای زیادی با نظام دارم .... . دوماً : امروز مشکل کشور گشت ارشاده ؟! فیلترینگه ؟! یا حقوق بانوانه یا نبود وزیر بانو است یا.... . ؟! امروز مشکل اکثر مردم مسکن وکالاهای اساسیه ( گوشت ومرغ وتخم مرغ وحبوبات ومیوه و.... ) و... . است . تا کی میخواهین از احساسات جوانان برای رسیدن به قدرت استفاده کنین ؟!
    • یک خانم DE ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      1 2
      بله مشکل کشور گشت ارشادهم است فیلترینگ هم است حقوق بانوان یا نبود وزیر بانو هم است مسکن وکالاهای اساسی فقر و بیکاری و تبعیض هم است مثل اینکه شما در مدرسه فقط زیست شناسی بخوانید و وبگوییدمگر ریاضی و فیزیک و ادبیات و زبان هم جزو دروس است!!! البته می دانم نظر من منتشر نمی شود!!!چون محیط اینجا دیکتاتوری است ونظرات دیگر من هم منتشر نشد!!!!
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 2
    چرا سه تا حاجی؟ بگو پس چندتا؟!! خیلی اعتماد بنفس داره . حاجیمون جنتلمنه!!
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    من از جوانان وطنم خواهش می کنم برای یکبار هم که شده قانون اساسی را مطالعه کنند. و آقایان نامزدها: مطابق با قانون اساسی کشور: وظیفتونه برای جوانان خانه و حقوق مکفی و کار فراهم کنید. ارثیه پدرتون نیست خیرات کنید.
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 1
    بابا به هرکس میگم پیامک حجاب اومده برات میخنده میگه این جک هست پس واسه کی پیامک اومده یکی جواب بده؟ ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس