ون دیزل

«سریع و خشن ۹» طبق قولی که تیری فرمو رئیس جشنواره کن داده بود، در این رویداد سینمایی اکران خواهد شد.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «سریع و خشن ۹» جدیدترین فیلم از این مجموعه سینمایی اکشن که محصول کمپانی یونیورسال است، طبق قول تیری فرمو دبیر جشنواره فیلم کن، در این رویداد به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم سینمایی با بازی وین دیزل، جان سینا و میشل رودریگز، از فیلم‌های مورد انتظار امسال است که در حال حاضر در گیشه بین المللی اکران می‌شود و تا کنون بیش از ۲۵۰ میلیون دلار که شامل ۲۰۳ میلیون از گیشه چین می‌شود، فروخته است.

برای اکران این فیلم در فرانسه تاریخ ۱۴ ژوئن در نظر گرفته شده بود، اما اکنون اعلام شده است مخاطبان می‌توانند آن را در طی برگزاری جشنواره فیلم کن تماشا کنند. البته عوامل این فیلم در این اکران حضور نخواهند داشت.

سقوط جشنواره کن با نمایش فیلم پاپ کورنی «سریع و خشن ۹»

مدتی پیش بود که تیری فرمو اعلام کرد یک فیلم بلاک باستر را برای نمایش در جشنواره فیلم کن در نظر گرفته است و از همان زمان شایعاتی در مورد اینکه چه فیلمی اکران خواهد شد، مطرح شده بود. انتظار می‌رفت این فیلم همزمان با اعلام فیلم‌های بخش رسمی جشنواره در تاریخ سوم ژوئن اعلام شود. او اعلام کرده که فیلم‌های «زمانی برای مردن نیست»، «تل ماسه» و «داستان طرف غربی» برای نمایش در این رویداد در نظر گرفته نشده بودند و «تل ماسه» قرار است در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شود.

با وجود پاندمی کرونا، تعدادی از فیلم‌های مهم ایالات متحده آمریکا از جمله فیلم سینمایی «گزارش فرانسوی» ساخته وس اندرسون و «مرداب» با نقش آفرینی مت دیمون اولین اکرانشان را در جشنواره فیلم کن تجربه خواهند کرد.

طبق اعلام پیشین جشنواره فیلم کن، این رویداد یک جایزه نخل افتخاری را به جودی فاستر اهدا می‌کند. اخیراً نیز فیلم‌های بخش هفته منتقدان جشنواره فیلم کن اعلام شده است.هفتاد و سومین دوره جشنواره فیلم کن از تاریخ ۶ تا ۱۷ ژوئیه برگزار خواهد شد و ریاست هیئت داوران آن نیز بر عهده اسپایک لی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس