شرایط آبی ها سخت تر شد / بازیکنانی که حاضر به تمدید قرارداد خود با استقلال نیستند!

در حالی که هواداران استقلال نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان این تیم نگران هستند مسئولان باشگاه از عدم تمایل برخی از بازیکنان برای تمدید خبر می دهند.

به گزارش مشرق، در روزهایی که هیئت مدیره استقلال انتقادهایی نسبت عملکرد احمد مددی مدیرعامل باشگاه دارند، برخی از اعضای کادر فنی از عدم تمایل بازیکنان برای تمدید قراردادشان با شرایط فعلی خبر می دهند.

چندی پیش در نامه ای که به عنوان متن استعفای اعضای هیئت مدیره در رسانه ها منتشر شد، آمده بود وقتی قبل از سفر تیم استقلال به رقابتهای لیگ قهرمانان به مددی توصیه شده برای برگزاری جلسات تمدید قرارداد با بازیکنان اقدام کند مدیرعامل باشگاه این موضوع را به پس از دیدارهای عربستان در رقابت‌های آسیایی موکول کرد.

مدیران باشگاه استقلال این تصمیم را اشتباهی محرز دانسته و معتقد بودند بازیکنان پس از حضور در عرصه بین‌المللی، پیشنهادهای بهتری دریافت خواهند کرد. از این رو بحث تمدید قرارداد با بازیکنان بدون قرارداد با چالشی بزرگ مواجه شد.

اما به تازگی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در صحبت‌هایش به موضوع عدم پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان اشاره و عنوان کرد وقتی از دو بازیکن خوب تیمش خواسته برای تمدید قرارداد به باشگاه بروند آنها در پاسخ گفته اند اگر در این مدت در تمرینات شرکت کرده‌اند تنها به خاطر خود او بوده است وگرنه با وضعیت مالی فعلی باشگاه و عدم پرداخت حق و حقوق‎شان هرگز حاضر به حضور در تمرینات نمی شدند، چه برسد به اینکه بخواهند قراردادشان را با استقلال تمدید کنند.

به نظر می رسد وضعیت مالی باشگاه با چالشی بزرگ مواجه شده که سرمربی تیم صراحتا عنوان می کند در حالی که بیش از دو سوم مسابقات لیگ برگزار شده اما شاگردانش بین ۱۵ تا ۲۵ درصد بیشتر پول نگرفته اند و راضی به مذاکره برای تمدید قرارداد نیستند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس