موشک «قاسم»؛ محصول دفاعی بومی ساخته جنبش جهاد اسلامی است/موشک قاسم؛ حامل ۴۰۰ کیلوگرم مواد منفجره است/ شکست سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در نبرد ۱۲ روزه غزه

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کرد از وضعیت نظامیان مفقود شده خود در نوار غزه آگاه است و برای بازگرداندن آنها اقدام می‌کند.

به گزارش مشرق، اقدام جنبش مقاومت حماس در انتشار تصویر و صدای نظامیان صهیونیست بازداشتی در نوار غزه برای اولین بار، با واکنش عصبی و عجولانه تل‌آویو همراه شد.

بیشتر بخوانید:

توان موشکی مقاومت فلسطین در جنگ غزه

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه در بیانیه‌ای ادعا کرد: «اقدامات حماس، فریبکاری بی‌ارزشی است و اسرائیل به خوبی از وضعیت سربازان خود، گلدین و شائول آگاه است».

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، در ادامه این بیانیه آمده است: «اسرائیل با قاطعیت و مسئولیت برای بازگرداندن نظامیان خود عمل خواهد کرد».

ساعتی پیش، گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس، در برنامه «ما خُفیَ أعظم» از شبکه الجزیره، در راستای مقابله به‌مثل با جنگ روانی رژیم صهیونیستی، تصاویر و فایل صوتی از نظامیان اسرائیلی بازداشتی در نوار غزه را منتشر کرد.

مقام‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل بارها از کشورهای متحد خود از جمله آمریکا و انگلیس خواسته‌اند که به آزادی این نظامیان بازداشتی کمک کنند و در جدیدترین اقدام ضد بشری خود، ورود هرگونه کمک به نوار غزه را مشروط به آزادی آنها کرده‌اند.

«مروان عیسی» معاون ستاد فرماندهی گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس، در اولین حضور رسانه‌ای خود در همین برنامه، با اشاره به عملیات‌های رژیم صهیونیستی برای ربودن سران گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، گفت حماس اهرم‌های چانه‌زنی مهمی برای تبادل زندانی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس