مناجاتی: بحرینی‌ها خارج از زمین هر کاری می‌کنند تا پیروز شوند/ حتی یک تیم محلی و آماتور هم دیدار تدارکاتی دارد

پیشکسوت تیم ملی در رابطه با بازی حساس مقابل بحرین گفت: حتی اگر ۱۰۰ هزار تماشاگر و داور هم با بحرین باشند ما باید روی چمن جواب آنها را بدهیم و با غیرت و توکل بر خدا همه بازی‌ها را ببریم و موفق باشیم.

به گزارش مشرق، مهدی مناجاتی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازی ایران با هنگ کنگ اظهار داشت: این دیدار یک بازی تدارکاتی خوب برای محک خوردن ملی پوشان بود. البته ما باید پیش از این رقابت‌ها بازی تدارکاتی برگزار می‌کردیم. حتی یک تیم محلی و آماتور هم برای آمادگی خود باید با تیمی شبیه به حریف اصلی خود بازی کند تا بازیکنان تست شوند و به هماهنگی برسند. وقتی بازی نکنیم سرمربی چطور می‌تواند قابلیت‌های بازیکنان را ارزیابی کند؟ حتی تیم‌های والیبال و بسکتبال و پینگ پنگ هم به دیدار تدارکاتی نیاز دارند. بازی تدارکاتی برای آمادگی تیم ملی لازم و واجب بود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره سرمربی تیم ملی گفت: مربی برای تیم تعیین تکلیف می‌کند و نمی‌توان از او ایراد گرفت. ما مربیان ایرانی بسیار خوب و موفقی داریم که می‌توانستند در راس تیم ملی باشند، اما ظاهرا فوتبال ما با مربیان کروات قراداد دارد تا همیشه از آنها استفاده کند. باید دید اسکوچیچ تا چه حد می‌تواند به تیم ما کمک کند.

وی در خصوص اینکه انتقاداتی که به ترکیب تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ شد عنوان کرد: مربی یعنی اساس یک تیم و اگر ببیند یک بازیکن در یک بازی و مقاطعی از مسابقات برای او کارایی ندارد باید بدون ملاحظه او را کنار بگذارد. البته الان بازیکنان مانند سابق پیرو مربی نیستند و از او بابت هر تصمیمی توضیح می‌خواهند. ما بازیکنان حرفه‌ای و بااخلاقی داریم و امیدوارم سرمربی با رعایت همه مسائل بهترین تصمیمات را بگیرد.

مناجاتی در رابطه با بازی حساس مقابل بحرین تصریح کرد: زمانی بود که به اصطلاح "چشم بسته" تیم‌هایی مانند عراق و بحرین را می‌بردیم و نام ما لرزه بر اندام همه تیم‌ها می‌انداخت. بحرینی‌ها خارج از زمین هر کاری می‌کنند تا پیروز شوند؛ اما نباید اسیر جوسازی آنها شویم و در داخل زمین کار خود را کنیم. حتی اگر ۱۰۰ هزار تماشاگر و داور هم با بحرین باشند ما باید روی چمن جواب آنها را بدهیم و با غیرت و توکل بر خدا همه بازی‌ها را ببریم و موفق باشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس