کد خبر 1227428
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
توافق منچستریونایتد با سانچو

هافبک انگلیسی تیم فوتبال دورتموند با باشگاه منچستریونایتد به توافق شخصی رسید.

به گزارش مشرق، جیدون سانچو که جدایی‌اش از بوروسیا دورتموند در تابستان پیش‌رو قطعی به نظر می‌رسد، در آستانه پیوستن به شیاطین سرخ قرار دارد. بر اساس گزارش نشریه «میرر» انگلیس، مدیران باشگاه منچستریونایتد به توافق شخصی با این هافبک انگلیسی دست یافته‌اند و حالا تنها توافق بین دو باشگاه برسر رقم پرداختی و نحوه پرداخت آن باقی مانده تا این انتقال عملی شود.

گفته می‌شود جیدون سانچو که در قراردادش با بوروسیا دورتموند بندی دارد که به واسطه آن در صورت داشتن پیشنهادی خوب می‌تواند در تابستان با توافق با این باشگاه آلمانی از جمع زردپوشان وستفالن جدا شود از سوی مدیران باشگاه دورتموند برای ترک سیگنال ایدوناپارک چراغ سبز دریافت کرده است.

منچستریونایتد تابستان گذشته به دنبال این بازیکن بود اما در نهایت با دورتموند به توافق نرسید. این باشگاه انگلیسی تابستان گذشته حاضر نشد رقمی بیش از ۸۰ میلیون یورو بابت سانچو بپردازد و در مقابل دورتموند هم حاضر نشد از موضع ۱۲۰ میلیون یورویی خود کوتاه بیاید.

نشریه «بیلد» آلمان اخیراً مدعی شده بود باشگاه بوروسیا دورتموند حالا حاضر است در ازای ۱۰۰ میلیون یورو سانچوی ۲۱ ساله را در تابستان بفروشد. دورتموند که مانند خیلی از باشگاه‌های بزرگ دیگر به خاطر شیوع ویروس کرونا دچار ضررهای مالی قابل‌توجهی شده به دنبال این است تا با فروش سانچو بخشی از این ضرر را جبران کند.

این هافبک انگلیسی که تا سال ۲۰۲۳ تحت‌ قرارداد بوروسیا دورتموند است، فصل اخیر در ۳۸ بازی از رقابت‌های مختلف آمار ۱۶ گل‌زده و ۲۱ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیکی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    توهم مثل پوگبا برو منچستر محو شو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس