کد خبر 1227396
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
حریف اصلی تیم ملی ایران «میزبانی» بحرین است/ فینال اصلی فردا است

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در بازی با هنگ کنگ مهم سه امتیاز این مسابقه بود که گرفتیم، گفت: تیم ملی باید مراقب حواشی دیدار با بحرین که برایمان فینال است، باشند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکات گونه اما رسمی، موفق شد تیم ملی هنگ کنگ را در خاک بحرین با نتیجه ۳ بر یک شکست داده تا جمع امتیازاتش در گروه سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به عدد ۹ برساند.

رحمان رضایی ملی پوش سابق کشورمان در خصوص این بازی اظهار داشت: هنگ کنگ عملاً حرفی برای گفتن مقابل تیم ملی ایران نداشت و همان یک گل را هم کاملاً اتفاقی زد. بعید می‌دانم اگر این بازی چند بار دیگر تکرار شود، هنگ کنگ باز هم توان گل زدن به ایران را داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این بازی تعداد گل‌های زده و خورده اصلاً مهم نبود. مهم ۳ امتیاز بود که خوشبختانه تیم ملی ایران به راحتی آن را گرفت. ما به همه ۳ امتیازهای بازی‌ها نیاز داریم و باید مثل این بازی، امتیازات کامل را از بازی‌های دیگر هم بگیریم.

مدافع سابق تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: فینال اصلی را فردا دوشنبه شب مقابل بحرین داریم. شواهد نشان می‌دهد خیلی از عوامل پشت پرده دست به دست هم داده‌اند تا بحرین از این گروه صعود کند. اگر این بازی در شرایط برابر انجام می‌شد قطعاً ما شانس خیلی زیادی برای پیروزی داشتیم. اما به نظر می‌رسد بحرینی‌ها از شرایط میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند.


رحمان رضایی

رضایی گفت: رقیب اصلی ما دوشنبه شب تیم ملی بحرین نیست، بلکه شرایط میزبانی بحرینی‌ها و حاشیه‌های این بازی است. دست‌اندرکاران تیم ملی باید حسابی حواسشان به حواشی این بازی جمع باشد. باید مراقب شرایط میزبانی بحرینی‌ها باشند.

کارشناس فوتبال اظهار داشت: تیم ملی ما به لحاظ فوتبالی بسیار از بحرین برتر است و بچه‌های ما باید مراقب باشند در زمین اسیر حاشیه سازی بحرینی‌ها نشوند. تیم‌های کشورهای عربی و در راس آنها بحرین استاد حاشیه سازی در میدان است و ما باید تجربه‌های گذشته نسبت به بحرینی‌بازی را برای این بازی در نظر داشته باشیم.

رضایی تاکید کرد: در صورت پیروزی برابر بحرین، شانس پیروزی برابر عراق دو چندان خواهد شد چرا که وزنه روحی به شدت به سود ما سنگینی می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: یادمان باشد بحرین از این بازی حداقل امتیاز را می‌خواهد و آنها برای مساوی به میدان می‌آیند، اما ما دنبال امتیازات کامل بازی هستیم و برای پیروزی به مصاف بحرین می‌رویم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    تحلیل خوبی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس