کد خبر 1227290
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
همتی نمایه

همتی در جمع بندی صحبت های خود گفت: من فکر می کردم آقای زاکانی پوششی هستند ولی الان فهمیدم سوپر پوششی هستند و به هیچ وجه وقتم را صرف پاسخگویی به ایشان نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی در جمع بندی صحبت های خود در اولین مناظره ریاست جمهوری گفت: من فکر می کردم آقای زاکانی پوششی هستند ولی الان فهمیدم سوپر پوششی هستند و به هیچ وجه وقتم را صرف پاسخگویی به ایشان نمی‌کنم. افتخارم این است در شرایط سخت در کشور بانک مرکزی را اداره کردم و نگذاشتم ایران ونزوئلایی شود. و الان هم آمده ام رییس‌جمهور شوم تا اقتصاد ایران کره شمالی نشود.مردم؛ من هنوز پیروز انتخابات نیستم چون اکثر شما تا الان تصمیم دارید که الان رای ندهید. اما از شما دعوت می کنم لطفاً تجدید نظر کنید.

 برای تقویت جمهوریت نیاز داریم قدرت بی قدرت ها را نشان دهیم. ما برای احیای توسعه کشور، زمان نداریم ما ایرانیها دیگر حق و فرصت اشتباه کردن نداریم.جامعه ما در حال پیر شدن است. ۴ سال دیگر یکسری فرصت های طلایی دیگر در توسعه ایران از بین می رود. میلیون ها ایرانی می توانند از خط فقر بیرون بیایند اگر این ۴ سال از دست نرود.

همسایه های ما در حال جلو افتادن از ما هستند. اگر امروز درست انتخابات نکنیم ۲۰ سال دیگر هنوز داریم قیر رایگان و ارز ۴۲۰۰ توزیع می کنیم.حتی از عراق و پاکستان هم عقب می افتیم. ما الان به همت شهید سلیمانی ها قدرت منطقه هستیم. باید اقتصاد اول منطقه ای باشیم ولی نیستیم.

اگر امروز درست انتخاب کنیم الگوی اقتصادی منطقه خواهیم شد. در میان نامزدهایی که امروز روبروی شما نشستند من توانایی و دانش اینکار را دارم. اگر شما بخواهید بعد از چند سال جنگ تحمیلی جامعه ما یک نفسی می کشد. خیلی ها نتیجه انتخابات را از پیش مشخص می دانند ولی می توانیم نتیجه صحنه را عوض کنیم. 

من از شما میخواهم خودتان رای بدهید و اگر اعتراض دارید با رای به من نشان دهید. در همین هفته هم تلاش کنید حداقل نظر ۱۰ نفر دیگر را هم تغییر دهید و با خودتان همراهش کنید. ما مردم می توانیم بازی و صحنه را عوض کنیم. ان شاالله ۲۸ خرداد همه با حضور چشمگیر خودمان در پای صندوق های رای جواب خوبی را به آنهایی که فکر می کنند جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضعیف شده است بدهید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    16 5
    واقعا من موندم این همتی با این سطح پایینش چجوری روش شده برا انتخابات بیاد
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      0 0
      شورای نگهبان تاییدش کرد
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    3 5
    ۲۰ سال ارز ۴۲۰۰ !
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    بله شما بمونی ارز 4200 پخش می کنی. تا هفته پیش هم دلار با کارت ملی پخش می کردی
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    مامردم؟بقیه به جزشماوطرفداراتون نخودین؟شرمندتون میشیم ولی میشه به ماهم که طرف شمانیستیم ی عنوانی بدین؟
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    گل گقت
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 2
    دقیقا ...درود به دکتر همتی امید یک ملتی همتی دوست
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    2 0
    بجای این تهمت و افترا پاسخ میدادید چرا پول و سرمایه مردم ذوب شده است؟ کاش دیگران از ایشان سوال می کردند.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    همان روحـانی است با روکش همــتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس