کد خبر 1227165
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
محسن رضایی

محسن رضایی به بحث وجود سلطان های مختلف و در عین حال بهانه نبود سرمایه برای محرومین اشاره کرد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی در نقد خود گفت: جناب آقای همتی شما منبع برای سلطان سازی در فولاد، شکر و روغن دارید ولی منبع برای مستضعفین و محرومین ندارید؟ شما چطور رانتخوارها را با ارز 4200 تومانی تأمین مالی کردید اما برای  اینکه به محرومین کشور کالا را با قیمت واقعی بدهید، ندارید.

اگر همان قیمت واقعی یارانه 45 هزار تومانی در سال‌های قبل را که 20 دلار بوده و هم‌اکنون 450 هزار تومان است شما می‌فرمایید آن را ندارید. که جای تأسف دارد برای شما که در دوران شما وضعیت اقتصاد کشور را به گونه‌ای رساندید که اگر به نمودارهای اقتصادی نگاهی به آن بیندازیم متوجه خیلی موضوعات خواهیم شد.

وضعیت نمودار عملکرد آقای همتی در بانک مرکزی به گونه‌ای است که از زمانی وی مسئول شده است نرخ دلار از 8 هزار تومان به 21 هزار و 350 تومان رسیده است. آیا این وضعیت اقتصاد است و اگر آقای همتی اقتصاددان است چطور نتوانسته تشخیص دهد کشور در چه وضعیتی است.

سیاست‌ پولی که آقای همتی در بانک مرکزی در نظر گرفته است سیاست بسیار غلطی بوده و یک فاجعه بزرگ در نقدینگی کشور به وجود آورده که اگر امسال نتوانیم جلوی آن را بگیریم خطر بزرگی کشور را با عنوان فوق تورم تهدید خواهد کرد. من یک سرباز هستم و وقتی آمریکا تهدید کند ما می‌خواهیم به ایران حمله کند حتماً جواب من آن است که اگر پای‌تان به ایران برسد ما حتماً شما را به گروگان خواهیم گرفت و ما حتی رجز می‌خوانیم و در این رجز خواندن توی دهان آمریکا می‌زنیم و به شکلی این کار را می‌کنیم که جنبه انسانی ما حفظ شود اما من برای اداره اقتصاد کشور یک برنامه جدیدی دارم.

یارانه 450 هزار تومانی را با محاسبات دقیق آن هم از منابعی که از محل اسراف و تبعیض و رانتخواری از دست رفته و صرفه‌جویی 4 میلیارد دلاری از ارز 4200 تومانی و 4 میلیارد دلار یارانه‌ای که به طبقات بالا داده می‌شود به دست خواهد آمد.

 مسئله اقتصادی که من بنا دارم آن را در دولتم اجرا کنم با بسیج مردم اعم از اهل تسنن، بانوان، جوانان تلاش می‌کنم قطار اقتصاد را راه بیندازم و تلاش می‌کنم که همه اقوام و استان‌های مرزنشین و همه اقشار بتوانند وارد اقتصاد شوند و اقتصاد را تأمین کنیم و در آن موقع نه تنها منابع یارانه و مالیات‌ها را بهبود می‌بخشیم بلکه یک جهش بزرگ در اقتصاد ملی ا یجاد خواهد شد و امیدوارم مردم عزیزمان این فرمان را به دست‌مان بدهند تا من ثابت کنم همانطور که در دفاع مقدس و مسائل امنیت ملی بزرگ و عظیم است در اقتصاد ملی نیز توانایی ان را دارم که ایران بزرگ اقتصادی را به وجود آورم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    6 2
    رضایی خوب بود
    • DE ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      0 0
      رضایی خوب بود کاندید نمیشد. همون رضایی میموند
  • کارشناس IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    3 9
    همین تصویب نکردن FATF به دست شما مملکت را نابود کرده است. وقتی مملکت توسط احمدی نژاد که حامیش بودید نابود شد کجا بودید
  • محسن نوروزی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    13 0
    باید دولتمردان بی تدبیر کذاب محاکمه ورسوا شوند تا اعتماد برباد رفته مردم دوباره زنده شود ...؟؟؟؟!!!!باامید به انروز ...
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    حرف درستی زد . رضایی رای من .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس